۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۲۹۲۶۸
امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

پوشش زنان بختياري زنده نگه داشتن اصالت و هويت ايراني است

امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي ناز جمعه گفت: پوشش زنان بختياري زنده نگه داشتن اصالت و هويت ايراني است، زنده نگه داشتن سردارهاي بختياري از جمله بي بي مريم است.
پوشش زنان بختياري زنده نگه داشتن اصالت و هويت ايراني است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر، حجه الاسلام صادق اسلامي، امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه 17 تيرماه 95 با اشاره به هفته حجاب و عفاف گفت: پوشش زنان بختياري زنده نگه داشتن اصالت و هويت ايراني است، زنده نگه داشتن سردارهاي بختياري از جمله بي بي مريم است.

وي گفت: حجاب و عفاف به عنوان دو ارزش در جامعه بشري و بويژه جوامع اسلامي مطرح است و همواره اين دو واژه در کنار هم به کار برده مي‌شوند.

حجه الاسلام اسلامي بيان داشت: يکي از نکات اساسي که زمينه‌اي براي عمل به احکام است شناخت جايگاه هرچيز در نظام هستي است، البته در نظامي که خداوند متعال در جاي جاي آن ديده مي‌شود و ارتباط اشيا و اعمال با خداوند بسيار مشهود است و با درک اين ارتباط و حضور، بسياري از مشکلات زندگي بشر حل مي‌شود.

خطيب موقت کوهرنگ افزود: هر عملي که افراد جامعه انجام مي‌دهند، در نگاه کلان اثر مستقيم در اجتماع دارد زيرا از خانواده که واحد کوچک اجتماعي است جامعه تشکيل مي‌شود و همان‌گونه که رفتار فرد در جامعه موثر است، اشخاص نيز از اجتماع و قوانين آن تاثير مي‌پذيرند.

اسلامي با بيان اينکه حجاب علاوه بر آثار شخصي و شخصيتي، داراي آثار اجتماعي است، تصريح کرد: جامعه‌اي که در آن بانوان با حفظ حدود و حقوق ديگران ظاهر مي‌شوند و موجب تخريب روح و جسم همنوعان خود شده و محيط آرام وامني را براي جوانان فراهم سازند، به سوي سعادت و سلامت رواني پيش خواهد رفت. 

وي در قسمت ديگري از بيانات خود با اشاره به حجم عظيم سفر گردشگران به کوهرنگ گفت: در روزهاي گذشته انبوه چادرهاي رنگارنگ و ازدحام خودروها و شلوغي پارکها و تفرجگاهاي شهر حکايت از سفر خيل عظيمي از مسافران از شهرهاي مختلف کشور به کوهرنگ داشت.

وي گفت: با هنوز کمبود زيرساختهاي گردشگري در شهرستان هويداست و اين پاشنه آشيل توسعه گردشگري در اين شهر و شهرستان است.

صادق اسلامي بيان داشت:  زير ساختهاي گردشگري در اين شهرستان ناکافي بوده و با کمبود مواجه است و اين در حالي است که اين استان يکي از مقصدهاي مهم گردشگري در کشور است.
 
وي مي افزايد: به رغم رشد ساليانه ورود گردشگر به اين استان، زيرساختها متناسب با اين رشد توسعه نيافته اند.
 
 
انتهاي پيام610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۰:۳۲

26 Dec 2019