۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۲۲۹۸۶

درخشش هنرمندان حوزه نمايش شهرستان فارسان

رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان فارسان از درخشش هنرمندان حوزه نمايش شهرستان فارسان در جشنواره منطقه اي آفتاب وراهيابي به جشنواره بين المللي خبر داد.
درخشش هنرمندان حوزه نمايش شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي اسلامي از راهيابي نمايش هاي صحنه اي وخياباني ( نمايش گل گيس وچوپان  به کارگرداني مصطفي محمدي دوست ، نمايش تونل دوم  به کارگرداني سکينه صادقي ونمايش خياباني  خدابرکت به کارگرداني فرزاد صفدري ) به جشنواره تئاتر معلولين منطقه اي آفتاب- استان اصفهان  و کسب عناوين و مقام هاي کسب شده توسط نمايش هاي فوق و راهيابي نمايش گل گيس وچوپان به کارگرداني مصطفي محمدي دوست به جشنواره بين المللي تئاترمعلولين که درتهران برگزار مي گردد  ، خبر داد.

وی ضمن تبريك به هنرمندان عرصه نمايش شهرستان و استان  اظهار اميدواري كرد كه اين موفقيت ها همچنان تداوم داشته باشد.

اسلامي اظهار داشت: تئاتر خياباني براي شاد کردن مردم است و تماشاگر را از فضاي غم و اندوه بيرون مي‌آورد چرا که بسياري از مردم اين فرصت را ندارند تا نمايش‌ها را در سالن ببينند اما نمايش خياباني فرصتي را فراهم مي‌کند تا عموم مردم از آن استفاده کنند.

وي تصريح کرد: با تئاتر خياباني هنرمند به سراغ مردم مي‌رود و اين جذابيت بيشتري دارد چرا که يک فضاي شادي را براي مردم فراهم مي‌کند.



انتهای پیام1020ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۸:۲۹

29 Dec 2019