۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۲۹۲۸۶
امام جمعه ناغان:

مساله زيست محيطي کارخانه خميرمايه ناغان بايد برطرف شود

امام جمعه ناغان در خصوص حمايت از کارخانه خميرمايه ناغان و لزوم فعاليت اين واحد صنعتي در اين شهر، خواستار رفع موانع و مشکلات پيش روي اين کازخانه شد.
مساله زيست محيطي کارخانه خميرمايه ناغان بايد برطرف شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار حجت‌الاسلام غلاميان با اشاره به راه‌اندازي مجدد کارخانه مايه‌خمير شهر ناغان و فعاليت ۸۰ نفر از اهالي اين شهر در اين واحد صنعتي و براي جلوگيري از توقف مجدد فعاليت کارخانه از همه مسئولان و دست‌اندارکاران خواست همت کنند و در راستاي رفع مشکل آلايندگي اين کارخانه و حفظ محيط زيست و همچنين جلوگيري از آلودگي آب کشاورزي و قابليت بهره‌برداري از پس آب اين کارخانه در کشاورزي اقدام لازم را انجام دهند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي کيار بيدارشرکت مواد غذايي و خميرمايه چهارمحال و بختياري در اسفندماه ۱۳۷۰ طي شماره ۸۶۹۴ در اداره ثبت شركت‌هاي اصفهان به ثبت رسيده و باتوجه به محل كارخانه در مردادماه ۱۳۸۱ تحت شماره ۱۱۷ در اداره ثبت شهرستان اردل به ثبت رسيده است و محل كارخانه كيلومتر ۶۵ جاده شهركرد اهواز ، منطقه صنعتي ناغان مي‌باشد كه در زميني به مساحت ۱۲ هكتار (۱۲۰۰۰۰ متر مربع) و زير بناي ۱۱۰۰۰ متر مربع، شامل فضاي سبز، ساختمان توليد، ساختمان بويلر، آزمايشگاه مجهز بيوتكنولوژي، انبار محصول مجهز به سيستم خنك‌كننده و نگهداري محصول در دماي استاندارد، انبار ملزومات، اماكن اداري، باسكول توزين تريلي كش و سيستم تصفيه پساب صنعتي، احداث گرديده است، آب مصرفي و آب پروسس كارخانه نيز توسط يك حلقه چاه با آب‌دهي ۱۲ ليتر در ثانيه تأمين مي‌شود.

فعاليت شركت‌، توليد خميرمايه خشك فوري نانوايي با ظرفيت ۲۵۰۰ تن در سال مي‌باشد كه با اخذ پروانه‌هاي تأسيس‌، بهداشت و بهره‌برداري، در تيرماه ۱۳۸۰ با بكارگيري ۱۵۰ نفر پرسنل اعم از متخصص، نيمه‌متخصص و عادي، به بهره‌برداري رسيده است، ماشين‌آلات خط توليد و دانش فني متعلق به كمپاني معتبر بيوتكنولوژي اتريشي بنام مي‌باشد كه با اعزام كارشناسان خود عمليات نصب‌، راه‌اندازي و آموزش پرسنل را به انجام رسانده و متعاقبا در چارچوب قرارداد منعقده، بازديدهاي دوره‌اي توسط كارشناسان مجرب كمپاني فوق در راستاي بهينه‌سازي توليد انجام گرفته و در حال حاضر بيش از نيمي از محصول شركت به كشورهاي مختلف صادر مي‌گردد.

انواع محصول و بسته‌بندي

توليد فعلي كارخانه روزانه ۱۰-۸ تن خميرمايه خشك فوري با نشان تجاري «كلارمايه»، در بسته‌بندي‌هاي ذيل، همسو با بازار جهاني خميرمايه مي‌باشد.
۵، ۱۰ و ۲۰ كيلويي كيسه‌اي
۵ و ۱۰ كيلويي وكيوم در پاكتهاي آلومينيومي ۴ لايه
۵۰۰ گرمي وكيوم در فويل آلومينيومي ۴ لايه
۸۰ و ۱۰۰ گرمي در فويل آلومينيومي ۳لايه،

عناوين، گواهينامه‌ها و جوايز

۱. اخذ عنوان صادركننده برتر – رتبه دوم سال ۸۷، از وزارت بازرگاني كشور
۲. صادركننده نمونه استاني در سال ۱۳۸۶
۳. دارنده گواهي كيفيت محصول FDA از سازمان داروي آمريكا
۴. اخذ گواهينامه مديريت كيفيت Iso۹۰۰۱:۲۰۰۰ از شركت Tuv Nord
۵. اخذا گواهينامه مديريت ايمني مواد غذايي Iso۲۲۰۰۰:۲۰۰۵ از شركت Tuv Nord
۶. دارنده گواهينامه كيفيت محصول از شركت SGS
۷. اتوماسيون واحدهاي مختلف توليد توسط كارشناسان شركت
۸. موفقيت در تصفيه پساب خروجي توليد و حذف ۹۰% آلاينده‌ها
لازم به ذکر است فعاليت اين واحد توليدي در سال ۱۳۸۹به دلايل بسياري از مشکلات خصوصا مشکلات زيست محيطي و آلايندگي آب‌هاي زيرزميني و... متوقف شد و در سال جاری مجددا راه‌اندازی شده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۱:۵۳

9 Jan 2020