۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۳۲۲۴۶
در شهر فارسان

طولاني ترين شب سال در صف پمپ گاز در شهر فارسان

در شب يلدا و طولاني ترين شب سال بهانه اي شد که رانندگان فارساني در صف طويل پمپ گاز به سر ببرند تا نوبت آنها برسد تا در اين شب لذت در صف بودن را تجربه کنند.
طولاني ترين شب سال در صف پمپ گاز در شهر فارسان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در شب يلدا و طولاني ترين شب سال بهانه اي شد که رانندگان فارساني در صف طويل پمپ گاز به سر ببرند تا نوبت آنها برسد تا در اين شب لذت در صف بودن را تجربه کنند.

به راستي دليل قطعي و تعطيلي نوبتي جايگاه گاز فارسان چيست؟

آيا دو جايگاه فعال با تقاضاي موجود شهر فارسان همخواني ندارد و بايد در اين خصوص چاره اي انديشيد... .

در شهر فارسان دو جايگاه سوخت سي ان جي وجود دارد که هر دو آنها به دلايل مختلفي ازجمله مرغوب نبودن دستگاه هاي مورد استفاده و تعمير مکرر آنها دچار خرابي ها و تعطيلي پي در پي مي شود که اين وضعيت باعث شده تا رانندگان وسايل نقليه گازسوز با مشکل رو برو شوند.

يکي از رانندگان سواري ساکن شهر فارسان گفت: داستان خرابي پمپ هاي گاز در اين شهر حکايت درازي است که پشت سرهم رخ مي دهد و باعث نارضايتي مردم است.

بيشتر مواقع پمپ گاز در جايگاه ها با خرابي همراه است و شهروندان و مسافران براي استفاده از اين پمپ‌هاي گاز بناچار به جايگاه‌هاي ديگر که فاصله زيادي تا مرکز شهر دارد مراجعه مي کنند و در صف‌هاي طولاني در نوبت مي مانند.

يکي ديگر از رانندگان خودرو سواري گفت: مسئولان بايد براي حل مشکلات شهروندان در زمينه استفاده از سوخت سي ان جي چاره انديشي کنند.

يکي ديگر ار رانندگان بیان داشت: خرابي پي درپي پمپ هاي گاز اين شهر باعث شده تا رانندگان مسيرهاي زيادي را طي کنند تا به جايگاه گاز برسند و در برگشت نيز بخش عمده گازي که در باک خودرو ريخته اند را در مسير برگشت به شهر خود مصرف کنند.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۶:۱۲

27 Dec 2019