۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۳۱۵۶۱
امام جمعه بخش باباحيدر گفت:

زماني بشر به کمال علم و دانش ميرسدکه قلم ها جاي مسلسل ها را بگيرند

امام جمعه بخش باباحيدر گفت: زماني بشر به کمال علم و دانش ميرسدکه قلم ها جاي مسلسل ها را بگيرند و در خدمت صلح وتوسعه باشد نه اينکه علم و دانش گيوتيني براي قطع نسل جامعه بشري باشد.
زماني بشر به کمال علم و دانش ميرسدکه قلم ها جاي مسلسل ها را بگيرند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام ياوري امام جمعه بخش باباحيدر 14 آبان، روز فرهنگ عمومي راگرامي داشت و بيان نمود: فرهنگ سالم فرهنگي است که برخواسته از مکتب اهل بيت و آموزنده هاي ديني باشد. سراسر تعاليم دين مبين اسلام براي ارتقاء فرهنگ عمومي يک جامعه است. ايمان و مسئوليت پذيري، ابتکار، فداکاري، پرکاري و دوري از اسراف و تبزير از مولفه هاي يک فرهنگ سالم است.

وي همچنين در بخش ديگري از خطبه ها روز جهاني علم در خدمت صلح و توسعه را گرامي داشت و اظهار داشت: علم و دانش في نفسه ارزش ندارد بلکه علم، چراغ و ابزاري بيش نيست که مي توان استفاده سوء کرد و يا استفاده مفيد کرد و زماني بشر به کمال علم و دانش ميرسد که قلم ها جاي مسلسل ها را بگيرند و در خدمت صلح و توسعه باشد نه اينکه علم و دانش گيوتيني براي قطع نسل جامعه بشري باشد.
 
وي همچنين از کساني که در راهپيمايي يوم الله 13 آبان شرکت کردند و بار ديگر فرياد مرگ برآمريکا سر دادند و خشم و انزجار خود را نسبت به استکبار جهاني مخصوصا آمريکا اعلام کردند تشکر کرد.
 
وي در پايان تشکر از همه کساني که فرهنگ صلح و سازش را در شهر باباحيدر ترويج  ميدهند و دو طايفه اسلامي و بهرامي را صلح و سازش دادند، قدرداني کرد و بيان داشت: اميدوارم روزي بيايد که ديگر هيچ کس از فردي کدورت و ناراحتي نداشته باشند.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۹:۳۱

2 Jan 2020