۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۲۸۵۰۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

مدیران بر تحقق‌بخشی اشتغال متمرکز شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش و عزم مدیران باید بر تحقق‌بخشی میزان اشتغال متمرکز شود و ضرورت دارد برنامه‌هایی که از سوی مدیران چهارمحال و بختیاری ارائه می‌شوند یک سیاست محوری داشته باشند.
مدیران بر تحقق‌بخشی اشتغال متمرکز شوند
به گزارش جهانبین نیوز؛ خدابخش مرادی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی این استان اظهار کرد: لازم است در برنامه سالانه کلیه دستگاه‌ها و ارگان‌ها برنامه‌هایی که قرار است در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل صورت بگیرد مشخص کنند تا بدانیم درحال حاضر کجا هستیم، اهداف‌مان برای آینده چیست و با استفاده از چه وسایلی به این اهداف خواهیم رسید.

وی با تاکید بر اینکه لازم است شاخصه‌هایی چون بهره‌وری و تغییر شیوه عمل در برنامه اقتصاد مقاومتی دستگاه‌ها آورده شود ادامه داد: باید در جلسات آینده ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی جزئیات طرح‌ها و اقدامات مدنظر قرار گیرد.

مرادی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بعضی از نهادها در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری برنامه‌های یک ساله خود را تبیین کرده‌اند و امیدواریم با اجرای آن‌ها افق خوبی برای این استان ایجاد شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تلاش و عزم مدیران باید بر تحقق‌بخشی میزان اشتغال متمرکز شود و ضرورت دارد برنامه‌هایی که از سوی مدیران چهارمحال و بختیاری ارائه می‌شوند یک سیاست محوری داشته باشند تا بتوان اشکالات آن‌ها را رفع و زمینه تحقق‌بخشی آن فراهم کرد تا برنامه سال ۹۵ هم دستگاهی و هم استانی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۸:۴۶

26 Dec 2019