۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۳۲۲۸۱
مسوول بسيج فرهنگيان کشور؛

فرهنگيان، امروز ميدان دار مقابله با هجمه فرهنگي و جنگ نرم دشمن هستند

مسوول بسيج فرهنگيان کشور گفت: فرهنگيان امروز ميدان دار مقابله با هجمه فرهنگي و جنگ نرم دشمن هستند و امروز مهم‌ترين وظيفه ما اين است که دور هم جمع شويم و چنين جبهه‌اي را شکل دهيم. .
فرهنگيان، امروز ميدان دار مقابله با هجمه فرهنگي و جنگ نرم دشمن هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان، شعبانعلي رمضانيان، مسوول بسيج فرهنگيان کشور؛ امروزدر جمع دوره ضمن خدمت بسيجيان فرهنگي شهرستان لردگان اظهار کرد: فرهنگيان، امروز ميدان دار مقابله با هجمه فرهنگي و جنگ نرم دشمن هستند و امروز مهم‌ترين وظيفه ما اين است که دور هم جمع شويم و چنين جبهه‌اي را شکل دهيم. 

مسوول بسيج فرهنگيان کشور تاکيد کرد: همه ي ما بايد عزم خود را جزم کرده و در مقابله با دسيسه هاي دشمنان بايستيم تا در سايه رهنمود هاي روشنگرانه و الهام بخش مقام معظم رهبري پيروز ميدان باشيم.
وي بيان کرد: امروز عرصه تعليم و تربيت عقب‌تر از آرمان‌ها و انتظارات مدنظر انقلاب اسلامي است و اگر مي‌خواهيم به اهداف انقلاب اسلامي دست يابيم بايد اجازه ندهيم دشمنان اسلام ، نقشه و  طرح تعليم و تربيت کشورهاي بيگانه را به کشور ما صادر کنند و بايد خودمان نقشه راه خودمان را  طرحي، برنامه ريزي و به اجرا بگذاريم .

وي با جبهه گرفتن در مقابل دشمن به سخنان مقام معظم رهبري اشاره کرد، حضرت آقا فرمودند: در مقابل اين دشمني ها بايد جبهه بوجود آيد و بايد همه عناصر انقلاب گرد هم آيند و توانايي هاي خود را کنار هم قرار دهند تا اين جبهه شکل بگيرد.

 رمضانيان اظهار داشت: اگر اين توانمندي ها باهم هماهنگ شود و روي مسائل و موضوعات متمرکز مي شديم دستاورد ما متفاوت خواهد بود.
وي چاره انديشي براي اين نقص را ارتباط مستمر جريان هاي فعال دانست و بيان داشت: اگر بتوانيم مجموعه ها را باهم مرتبط کنيم و دسته جات را باهم پيوند بزنيم تا از توانمندي ها استفاده شود و تقسيم کار ايجاد شود، در عرصه جنگ نرم هم مثل ساير عرصه ها موفق خواهيم بود.
رمضانيان گفت: اگر اين اتفاق نيفتد نمي توانيم جبهه جنگ نرم را مديريت کنيم. در جنگ 8 ساله، نظام مردم را به کمک طلبيد و آموزش داد و در دفاع به کار گرفت اما در جبهه فرهنگي نه خود ما احاطه و اشراف و تمرکز داريم نه توانسته ايم نيروها را مديريت کنيم و در جبهه جنگ نرم به کار بگيريم.

انتهاي پيام1022ج /630 ل
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۶:۱۳

29 Dec 2019