۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۳۴۳۶۰

اعلام حمايت حوزه علميه چهارمحال و بختياري از حجت‌الاسلام و المسلمين رئيسي

حوزه علميه استان چهارمحال و بختياري با صدور بيانيه‌اي از حجت‌الاسلام و المسلمين سيد ابراهيم رئيسي حمايت کرد.
اعلام حمايت حوزه علميه چهارمحال و بختياري از حجت‌الاسلام و المسلمين رئيسي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر؛ اساتید و مدیران حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه ای از حجت السلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کرد.
قسمتی از متن بیانیه بدین شرح است؛
38 سال از عمر پرشکوه انقلاب اسلامی را با فراز و نشیب های بسیار پشت سر گذاشتیم، اکنون که وضعیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور در اثر بی تدبیری و سوء مدیریت نگران کننده شده، اکنون که بر خلاف وعده های داده شده نه زندگی مردم می چرخد و نه سانتریفیوژها و عزت ملی در برابر هیچ تضعیف شده است ، نیازمند تغییر وضع موجود ، به نفع مردم هستیم و این تغییر جز با مدیریت انقلابی امکان پذیر نیست.
در ادامه مات بیانیه مده است :
این احساس در اکثریت مردم و اقشار ضعیف بوجود آمده است که کشور نیاز به نیروی انقلابی دارد که فقر را بشناسد و چشیده باشد تا بتواند درک درستی از وضعیت معیشتی مردم داشته باشد و علاوه بر حل مشکلات مردم با روحیه عدالت محوری خود با مفاسد موجود مبارزه کند.
لذا مجموعه حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ، حمایت قاطع خود را از کاندیدای اصلح ، انقلابی ، ایمن و کارآزموده ، حجت السلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی اعلام می دارد .
انتهای پیام/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۴:۲۸

14 Feb 2020