۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۳۳۹۱۰
رئیس بیمارستان بروجن:

بازگشت به زندگی جوان ۲۴ ساله بهترین عیدی پرسنل بیمارستان بروجن در نوروز 96

رئیس بیمارستان بروجن گفت: ایام نوروز امسال نسبت به سال‌های گذشته پرکارتر بوده است و همه بخش‌های درمانی و پاراکلینیک نیز در این ایام فعال بوده‌اند اما اکنون وقتی سلامتی این جوان عزیز را می‌بینیم خستگی‌ها از بین می‌رود و بهترین عیدی خداوند به کارکنان این مرکز بازگشت سلامتی این جوان و بهبودی سایر بیماران بستری بوده است.
بازگشت به زندگی جوان ۲۴ ساله بهترین عیدی پرسنل بیمارستان بروجن در نوروز 96
علیرضا جعفری رئیس بیمارستان بروجن در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ از بهترین عیدی در ایام نوروز 96 گفت و اظهار کرد: جوانی ۲۴ ساله اهل بلداجی روز چهارم فروردین به اورژانس مراجعه می‌کند که با توجه به اختلالات چشمگیر الکترولیت‌ها سریعا به سی سی یو منتقل می‌شود و دچار ایست کامل قلبی تنفسی می‌شود.

رئیس بیمارستان بروجن افزود: عملیات احیا با دخالت کلیه نیروهای مرتبط و اعمال بروزترین تدابیر شروع می‌شود و پس از باز گشت قلب دیالیز شده و به ای سی یو منتقل می‌شود، در مدت تعطیلات نوروز روند درمان ادامه داشته و دیالیز چندین نوبت انجام شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز پانزدهم فروردین بیمار هوشیار است و می‌تواند راه برود. امید است با تداوم درمان دیالیز از برنامه درمانی حذف شود.

جعفری همچنین گفت: ایام نوروز امسال نسبت به سال‌های گذشته پرکارتر بوده است و همه بخش‌های درمانی و پاراکلینیک نیز در این ایام فعال بوده‌اند اما اکنون وقتی سلامتی این جوان عزیز را می‌بینیم خستگی‌ها از بین می‌رود و بهترین عیدی خداوند به کارکنان این مرکز بازگشت سلامتی این جوان و بهبودی سایر بیماران بستری بوده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۴۵:۲۴

12 Apr 2020