۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۳۷۳۷۶
گزارش خبري کوهرنگ خبر نتيجه داد

براي دانش آموزان زرگ مدرسه ساخته خواهد شد

بعد از تشريح وضعيت يکي از مدارس دهستان موگويي در سايت کوهرنگ خبر، رئيس آموزش و پرورش کوهرنگ از تصويب ساخت اين مدرسه در شوراي آموزش و پرورش استان خبر داد.
براي دانش آموزان زرگ مدرسه ساخته خواهد شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، به دنبال حضور نماينده ولي فقيه در استان، استاندار، نماينده مردم کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مديران استاني در شهرستان کوهرنگ و سرکشي از مناطق کم برخوردار دهستان موگويي و تشريح وضعيت مدارس و فضاهاي آموزشي توسط سايت کوهرنگ خبر درقالب گزارش تصويري بنابر اعلام مدير آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ موضوع مربوطه در جلسه شوراي آموزش و پرورش استان طرح و مصوبه اي مبني بر رفع مشکلات آموزشي، تخريب، نوسازي و تجهيز مدرسه زرگ تصويب شده است.
 
ضمن اينکه طي دو هفته گذشته فيلمي از وضعيت بد آبخوري يکي از مدارس کوهرنگ از طريق کانال خبري کوهرنگ خبر منتشر شد که نتيجه آن رفع مشکل آن مدرسه گرديد.

مدير آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر با تقدير از اين رسانه گفت: 70 آموزشگاه در سطح شهرستان وجود دارد که در حال تخريب و يا فرسوده هستند و بايد بازسازي شوند.

کورش اکبري با اشاره به اينکه بيش از 20 مدرسه ساخته شده، افزود: نيازهاي فضاي آموزشي شهرستان کوهرنگ بايد در اولويت نوسازی توسعه و تجهيزات استان قرار گيرد.

وي گفت: شهرستان کوهرنگ 28 مدرسه استيجاري دارد و مي طلبد که اداره نوسازي در اين خصوص جهت احداث مدارس مورد نياز اقدام لازم را انجام دهد.

مدير آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ اظهار داشت: 40 مدرسه در شهرستان کوهرنگ تخريبي محسوب مي‌شوند که نياز به نوسازي دارند.

 وي افزود: برخي از خيران براي ساخت‌وساز مدرسه کمکهايي کرده اند اما جوابگو نيست.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۹:۱۸

2 Jan 2020