۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۲۴۰۵۵
آزاده دوران دفاع مقدس:

صبر و مقاومت آزادگان همانند حضرت زينب(س) بود

آزاده دوران دفاع مقدس گفت:آزادگان نماد مقاومت و عزت ايران اسلامي هستند و همانند حضرت زينب(س) با مقاومت کم نظير خود نشان دادند که پشتيبان و رمز پيروزي انقلاب اسلامي در تمام زمينه ها ولايت فقيه است.
صبر و مقاومت آزادگان همانند حضرت زينب(س) بود
به گزارش جهانبین نیوز، مظفر عيدي آزاده دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبر نگار هفت چشمه با گراميداشت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرور آفرين آزادگان به ميهن اسلامي ‏گفت: آزادگان حقيقت آزادگي را در دوران اسارت خود در زندان‌هاي رژيم بعثي به نمايش گذاشتند و نشان دادند که از وابستگي‌هاي دنيوي آزاد هستند.

عيدي افزود: بايد از اين قشر جامعه بعنوان يوسف‌هاي دوران امام راحل ياد کنيم و بي‌شک مقاومت آنان در تاريخ ثبت شد و امروز رسالت همه ما ثبت آن لحظات غرورآفرين است که مي‌تواند جلوه‌هاي درس‌آموز و الگوهايي براي تحول امروز و فرداي ايران اسلامي باشد.

وي با بيان اينکه آزادگان نماد مقاومت و عزت ايران اسلامي هستند و همانند حضرت زينب(س) با مقاومت کم‌نظير خود نشان دادند که پشتيبان و رمز پيروزي انقلاب اسلامي در تمام زمينه‌ها ولايت‌فقيه است افزود: امروز اگر مي‌خواهيم در جهان حرفي براي گفتن داشته باشيم بايد در مسير ولايت حرکت کنيم تا از گزند نيش دشمنان شوم در امان و پيروز ميدان باشيم.

اين جانباز ۲۵ درصد دوران دفاع مقدس با بيان اينکه تجليل از آزادگان روحيه مقاومت ما را تقويت مي‌کند، گفت: همان‌طور که کشورهاي استکبار در برابر تيم مذاکرات سر به تعظيم فرود و براي جهان ثابت شد که ايران اسلامي زيربار زور نمي‌رود استقامت و دلاورمردي‌هاي آزدگان نيز بعنوان سند تاريخي پايمردي ملت ايران ثبت شده است.


عيدي با اشاره به اينکه خاطرات آزادگان بايد ثبت و مستندسازي شود، يادآور شد: بايد در اينگونه مناسبت‌ها به فرهنگ مقاومت و ايثار بيش از پيش پرداخته شود تا زمينه براي ترويج و انتقال اين دستاوردها به نسل‌هاي آينده فراهم شود.

مظفر عيدي از آزادگان و جانبازان سر افراز کشورمان است که سه سال در اردو گاه، بصره، بغداد و تکريت اسير بودند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۴:۳۳

30 Dec 2019