۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۲۳۶۲۳
امام جمعه شهر سامان/

توفقيات ماه مبارک رمضان براي رسيدن به سعادت و خوشبختي بايد حفظ شود

امام جمعه شهرسامان با بيان اينکه روز عيد فطر هماند روز قيامت است گفت: توفيقات ماه مبارک رمضان براي رسيدن به سعادت و خوشبختي بايد حفظ شود.
توفقيات ماه مبارک رمضان براي رسيدن به سعادت و خوشبختي بايد حفظ شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، حجت الاسلام و المسليمن محسن ملک پور در خطبه هابي نماز عيد فطر با بيان اينکه توفيقات ماه مبارک رمضان براي رسيدن به خوشبختي و سعادت بايد حفظ شود ، اظهار داشت: در روز اخر ماه مبارک رمضان فرشتگان به افرادي که در اين ماه زحمت کشيده و اعمال خوب داشته اند و به روزه داري و ... توجه نموده اند، مي گويد گناهان شما بخشيده شده است.

ملک پور با بيان اينکه از اعمال خود در ماه رضمان غفلت نکينم و غفلت ما موجب از بين رفتن اعمالمان در يک ماه رمضان نشود، بيان کرد: چرا که مشخص نيست که ما تا رمضان سال اينده در اين دنيا باشيم و توفيق استفاده از برکت ماه رمضان را داشته باشيم.

وي با بيان اينکه ان روزي که نافرماني از خدواند صورت نگيرد عيد است، بيان داشت: در انجام امور خير بايد کمک هاي خيرين جهت دار باشد و کمک خيرين در بهترين مسير قرار گيرد.

ملک پور با بيان اينکه اولويت انجام کار خير در شهرستان سامان ساخت و تکيمل خانه هاي عالم است، بيان داشت: خيرين براي ساخت مسجد و حسينه مکاني را انتخاب کنند که مساجد و حسينه ها با يکديگر فاصله زياد داشته باشند.

وي با اشاره بر اينکه فعاليت هاي قرآني در شهرستان کم صورت مي گيرد و فعاليت هاي قرآني نبايد مختص به يک زمان باشد، افزود: موسسات قرآني بايد در طول سال فعاليت هاي قرآني را ادامه دهند و برنامه منظم در اين زمينه داشته باشند.

ملک پور با بيان اينکه در حال حاضر مسئله فرهنگي و جنگ فرهنگي در جامعه مطرح است، خاطر نشان کرد: آمريکا که در تمامي عرصه در ايران شکست خورده است در حال حاضر با ورود ماهواره به منازل خانواده هاي ايران درصدد تغيير افکار و عقايد خانواده و جنگ افکار و انديشه ها است.

وي بيان داشت: ماهواره نسبت به اينترنت و فضاي مجازي قابل کنترل نيست و بايد در انتخاب ماهوراه براي خانه خود کمي تفکر و تدبر داشته باشيم .

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۰:۰۲

7 Feb 2020