۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۳۵۲۳۳

انحراف مسير حقوق بشر به نفع آمريکائي ها!

کارشناس مسائل سياسي در چهار محال و بختياري گفت: حقوق بشر از نظر آمريکائي ها يعني نظامي که معتقد است هر تيمي که در مرز و عمل فايده مادي داشته باشد ارزشمند بوده و در غير اينصورت بي ارزش است بنابراين تاجايي که مقدسات يا حقوق و يا حدود براي ان ها ارزشمند بوده که به منافع مالي لطمه اي نزند.
انحراف مسير حقوق بشر به نفع آمريکائي ها!
به گزارش جهانبین نیوز ؛ احمدرضا بسيج کارشناس مسائل سياسي در چهار محال و بختياري در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر اظهار کرد: حقوق بشر ممکن است برخاسته از فطرت انسان باشد که اين حقوق را خداوند متعال تعيين کرده و دوم مبنايي که مبتني بر طبيعت انسان است نه فطرت وي و آن را بشر تعيين ميکند.

وي اذعان داشت: حقوق بشري که ما مورد نظر داريم و براي ما تعبيه شده است حقوق بشري است که مبتني بر فطرت انسان است اما حقوق بشري که امريکا و جهان استکبار از آن نام مي برند مبتني بر طبيعت و خواسته هاي انساني است.

وي با اشاره به اينکه ترديد فکر و انديشه آمريکا و جهان استکبار بر چند اصل استوار است تصريح کرد: اول انکه امريکايي ها و صهيونيسم هاي ديگر مبنايي انديشه ان ها اين است که بايد براي جهاني شدن در خدمت يهوديت صهيونيسم باشد .

بسيج ادامه داد: دومين اصل فکر و انديشه آمريکا و جهان استکبار کاپيتاليسم است يعني نظام سرمايه داري که به خودش حق مي دهد به خاطر رسيدن به سرمايه و رسيدن به ثروت هرکاري را انجام دهد و سوم در واقع پرا گماتيسم است يعني نظامي که معتقد است هر تيمي که در مرز و عمل فايده مادي داشته باشد ارزشمند بوده و در غير اينصورت بي ارزش است بنابراين تاجايي که مقدسات يا حقوق و يا حدود براي ان ها ارزشمند بوده که به منافع مالي لطمه اي نزند.

وي با بيان اينکه مبناي انديشه ديگر امپرياليسم است يعني نظامي که براي توسعه اقتصاد و سياست خودش به هر قيمتي که شده از کشورهاي و از منابع انسان هاي ديگر بهره ببرد اينها مباني فکري و انديشه اي حقوق بشر امريکايي است اذعان داشت: بنابراين با توجه به اينها و اينکه ان ها چون معتقد هستند قيامتشان جلو جلو اماده است و فکري هم براي اخرت خود ندارند پس تعريف ان ها از حقوق بشر در واقع يعني حقوق امريکايي هايي که دنيا مدار هستند.

بسيج خاطر نشان کرد: چيزي در آموزه هاي ان ها جز حقوق بشر محسوب مي شود که به نفع نظام سرمايه داري آمريکا و نظام صهيونسمي مي شود.
وي با بيان اينکه ما به راحتي اينهمه جنايت هايي که دارد انجام مي شود را مي بينيم عنوان کرد: همه انسان هايي که کشته مي شوند ، کودکاني که زير دست و پا له مي شوند ، امارهايي که صورت مي گيرد ، انساني که از قحطي ميميرد و کسي از بيماري ميميرد براي حقوق بشر امريکايي هيچ مسئله اي نيست.

بسيج ياداور شد: آن ها به راحتي هواپيماي مسافر بري ميزند، ترور مي کنند، يک کشور را مورد هجوم خود قرار مي دهد ، بمب مي اندازد ، از اسلحه شيميايي استفاده مي کند و به راحتي با قوانيني که چنگ ان ها است بر عليه هر کشوري که خواستند قطعنامه صادر مي کند.

وي با بيان اينکه ما با قوانين حقوق بشر آمريکايي و جهان استکبار صد درصد مخالف هستيم اظهار کرد: همه اينهايي که از آن ها نام برده شد به نفع نظام امريکا تمام مي شود وما با اين يعني حقوق بشر امريکايي مخالف هستيم.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۴:۴۰

1 Feb 2020