۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱
کد مطلب : ۲۷۲۱۴
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مراقب باشيد تفکر انقلابي از جامعه رخت برنبندد

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: يک موضوع که براي انقلاب ما آفت است و دغدغه جدي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) و دلسوزان واقعي نظام اسلامي است ازبين رفتن تفکر انقلابي از جامعه انقلاب است.
مراقب باشيد تفکر انقلابي از جامعه رخت برنبندد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد حجت الاسلام والمسلمين محمد علی نکونام نماينده ولي فقيه در استان در خطبه هاي نماز جمعه به برکات نماز اشاره کرد و گفت: نماز داراي نور و بازدارنده از منکر است و در حاليکه آمر به معروف است موجب نشاط و بهجت مي باشد. نماز ظرفيت عظيم در زندگي ماست.

وي در ادامه با اشاره به اينکه مومنين و مومنات و جوانان بايد بکوشند تا به مغز نماز توجه کنند و به محتواي نماز برسند، افزود: توصيه من به شما اينست که عميق نماز بخوانيد و نه اين باشد که فقط به عنوان عادت باشد، بايد براي حضور ذهن در نماز تمرين کنيم و آنگونه بخوانيم که انبياء الهي بدان توجه کرده اند.

نکونام به برگزاري جشنواره اذان که بي ارتباط با نماز هم نيست اشاره کردند و اذعان کرد: اذان يکي از شعائر اسلام است و موذن بر جامعه حق دارد و اوست که جامعه را بيدار مي کند و داراي مقام و جايگاه بزرگي است، اذان جزء ارزش هاي فراموش شده است.

وی افزود: افراد خوش صدا بايد شناسايي شوند تا اذان گفتن را بر خود تکليف بدانند.

حجت الاسلام و المسلمين نکونام ادامه داد: در جريان انقلاب بختياري ها وقتي ديدند "بختيار" در مسير امام خميني(ره) سنگ اندازي مي کند خونشان به جوش آمد؛ چرا يک نفر که منتسب به ماست بايد اين کار را بکند. بختياري ها با امام بيعت کردند و از "بختيار" اعلام انزجار نمودند، اين موضوع يک افتخار استاني است.

نکونام  در ادامه اظهار داشت: در خصوص انتخابات يک موضوع که براي انقلاب ما آفت است و دغدغه جدي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) و دلسوزان واقعي نظام اسلامي است ازبين رفتن تفکر انقلابي از جامعه انقلاب است.

امام جمعه شهرکرد گفت: اينکه ما بگوييم ديگر وقت زندگي کردن است و تفکر انقلابي را کنار بگذاريم اشتباه است و نبايد اينطور باشد، نبايد طوري باشيم که منتظر باشيم آمريکا و فرانسه و... براي جوانان ما اشتغال زا باشند، تفکر انقلابي تفکر قرآن است و  وظيفه و برنامه جامعه اسلامي آن است که روي پاي خود باشد.

وی با اشاره به آيات ۵۱ تا ۵۴ سوره مائده افزود: مومنين نبايد يهوديان و نصرانيان را اولياء خود قرار دهند چرا که بعضي از آن ها دست به دست هم مي دهند تا شما را نابود کنند؛ اگر شما به  دل بستيد و به اينان دست دوستي داديد شما از آنان خواهيد بود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ما نبايد از آن ها بترسيم و با آنها دست دوستي دهيم، اين منطق، منطق غلطي است چرا که خدا به زودي فتح و پيروزي نصيب شما ميکند و پشيماني ديگر فايده ندارد.

وی ادامه داد: مومنين در ميان مردم خاضعند ولي در مقابل دشمن سخت و سفت هستند. مومنين جهادگرند و سرزنش سرزنشگران در جوانان مومن تأثير نمي گذارد.

نکونام با اشاره به اينکه اين روزها دروازه هاي غرب باز شده است؛ گفت: دشمني با آمريکا و کساني که مي خواهند انقلاب را نابود کنند نبايد فراموش شود.

وی افزود: ما بايد با رأيمان جريان هاي داراي تفکر انقلابي را زنده نگه داريم؛ به کسي رأي بدهيد که با جريان هاي انقلابي همراه باشد؛ به کسي رأي بدهيد که ايستا و مقاوم باشد و هرکس که اينطور نيست بايد خودش را اصلاح کندو

امام جمعه شهر کرد خاطر نشان کرد: جريان هاي انقلابي بايد مواظب باشند خودشان عليه يکديگر فعاليت نکنند؛ همدلي و هم زباني امسال از ضرورت هاست.

ايشان در پايان افزود: بايد در راهپيمايي ۲۲ بهمن با شعار ما همه انقلابي هستيم شرکت کنيم.

انتهاي پيام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۲۲:۰۲

7 Jan 2020