۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۲۹۳۵۷
همزمان با هفته حجاب و عفاف

برپايي 50 گفتمان ديني حجاب و عفاف در اردل

کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل از برپايي 50 گفتمان ديني حجاب و عفاف همزمان با روز ملي حجاب و عفاف در اين شهرستان خبرداد.
برپايي 50 گفتمان ديني حجاب و عفاف در اردل
به گزارش جهانبین نیوز، سيد اصغر حسيني اردلي کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بیان اين خبر گفت: غرفه گفتمان حجاب وعفاف با حضور حجت‌الاسلام جعفر بت شکن از روحانيون مستقر اردل با هدف پاسخ گويي به مسائل شرعي وبيان اهداف همايش به صورت چهره به چهره درپارک دزپارت برپاشد.

حسيني با بيان اينکه ۵۰ گفتمان ديني حجاب و عفاف به صورت چهره به چهره به مناسبت روز ملي حجاب و عفاف در همايش بزرگ حجاب و عفاف شهرستان اردل برگزار شد اظهار کرد: حجاب از نظر قرآن و ائمه معصوم(ع)، تحکيم خانواده، معايب ماهواره، تهاجم فرهنگي، اعتياد، نمازبازدارندگي از گناه، حجاب از نظرحضرت فاطمه(ص) موضوعات گفتماني غرفه گفتمان پياده روي حجاب و عفاف شهر اردل بود.

وي در ادامه مردم ايران اسلامي را ادامه دهنده راه شهدا خواند و اظهار کرد: اگر وصاياي شهدا را بخوانيم مي بينيم که همه آنها به داشتن حجاب و حفظ آن توجه تاکيد داشته اند بنابراين همه بايد به اين امر اهميت دهيم و پيام آنها را سرلوحه زندگي خود قرار دهيم.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۱:۵۴

26 Dec 2019