۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۲۹۸۰۷
به مناسبت روز خبرنگار/

خبرنگاري دل پر درد مي خواهد و سر پر جرات

خبرنگار صدا و سيماي شهرستان سامان گفت: وظيفه خبرنگاران به عنوان نيروهاي خط شکن اين است که از سد امپراطوري رسانه اي غرب عبور کنند و دستاوردهاي نظام اسلامي را در حوزه هاي محروميت زدايي در سطح دنيا مخابره کنند.
خبرنگاري دل پر درد مي خواهد و سر پر جرات
به گزارش جهانبین نیوز، رحمت الله يزداني خبرنگار صدا و سيماي شهرستان سامان در گفتگو با خبرنگار سامان ما  گفت: فرارسيدن ۱۷ مرداد، سالروز شهادت شهيد صارمي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي به همراه هشت نفر از اعضاي کنسولگري ايران در مزار شريف افغانستان به دست گروهک تروريستي طالبان را خدمت همه مردم عزيز و ويژه خبرنگاران تبريک و تسليت مي‌گويم.

يزداني گفت: در عرصه خبرنگاري همواره تلاش کرده‌ام که از سختي‌ها و دشواري‌هاي اين عرصه نهراسم و همه جا زبان گوياي مردم باشم و مشکلات را به گوش مردم برسانم.

خبرنگار شهرستان سامان تاکید کرد: من يک خبرنگارم و بعضي مواقع خبرنگاران مورد بي مهري مسئولان قرار مي گيرند، روزهايي مي آيد و مي رود که حتما در برنامه هاي مختلف بايد حضور داشته باشند و روزي که به نام روز خبرنگار است متاسفانه بعضي مواقع ديده شده است که مسئولين از يک پيامک تبريک هم امتناع کرده اند.

وي خاطر نشان کرد: خبرنگاران خوب آ‌موخته اند که دشواري ها، تنگناها و حتي تحريم‌ها آن‌ها را از پاي درنياورد، زيرا خبرنگاري دل پر درد مي خواهد و سر پر جرات و اگر شجاعتش را به وادي ترس بياورد، ديگر نوشته هايش اثري نخواهد داشت.


یزدانی با بيان اينکه روزي که بتوانم يکي از مشکلات مردم را با انعکاس خبر در رسانه حل کنم آنروز بهترين روز برايم رقم خورده است اذعان داشت :در طول ۲۳ سالي که در اين حرفه مشغول هستم خاطرات تلخ و شيريني برايم رقم خورده است ،يکي از خاطرات تلخ من صحنه تصادفي بود که منجر به جان باختن اهالي يکي از روستاهاي توابع شهرستان سامان شد و صحنه دل خراشي را شاهد بودم، و اما خاطره شيريني که در اين ساله ها داشته ام گزارش تحويل دادن خانه هاي مسکن بود که به شهرونداني که سال ها انتظار خانه دار شدن را مي کشيدند تحويل داده شد و اين بهترين خبري بود که در رسانه منعکس کرده ام.

وي خاطر نشان کرد:مردم خبرنگاران را دوست دارند و زماني که خبرنگار به سمت مردم مي رود مردم با کمال ميل به استقبال او مي روند و مشکلاتشان را بيان مي کنند، خبرنگار بايد نگاهي داشته باشد بي طرفانه با مشاهده مسئله اي بايد سريع و درست اقدام کند،شغل خبرنگاري ساعت مشخص و تعطيلي ندارد، از همه مهمتر کسي از او سوال نمي کند آيا شما هم مشکلي داريد...

خبرنگار شهرستان سامان، با بيان اينکه امروز در افق رسانه هاي نظام مقدس اسلامي، موضوع انتقال پيام انقلاب اسلامي در ابعاد مختلف مطرح است، اذعان داشت: وظيفه خبرنگاران به عنوان نيروهاي خط شکن اين است که از سد امپراطوري رسانه اي غرب عبور کنند و دستاوردهاي نظام اسلامي را در حوزه هاي محروميت زدايي، الگوي زندگي مسالمت‌آميز قوميت هاي مذهبي و اقليت هاي ديني، پيشرفت هاي علمي و نظامي، دموکراسي و آزادي بيان و دفاع از مظلوم را در سطح دنيا مخابره کنند.

انتهاي پيام1022ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۶:۵۰

1 Feb 2020