۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۴۰۱۳۸
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی:

«دولت» مقصر اصلی گرانی ارز/ محال است طی ۲ ماه قیمت دلار ۳ برابر شود

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در موضوع گرانی های اخیر به ویژه افزایش قیمت ارز و دلار «دولت» مقصر اصلی بوده و تیم اقتصادی دولت بسیار ضعیف عمل کرده است.
«دولت» مقصر اصلی گرانی ارز/ محال است طی ۲ ماه قیمت دلار ۳ برابر شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ «جلال محمودزاده» در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با تاکید بر نقش دولت در گرانی های اخیر دلار اظهار داشت: در موضوع گرانی های اخیر ارز نمی توان نام شخص خاصی را بر زبان آورد اما به طور یقین مقصر اصلی اصلی دولت بوده و تیم اقتصادی رئیس جمهور بسیار ضعیف عمل کرده و نتوانسته این مسئله جدی را مهار کند.

وی، با اشاره به دست های پنهان و پشت پرده در افزایش قیمت دلار، افزود: از شخص خاصی نمی توانم نام ببرم ولی به طور کلی محال است طی ۲ ماه قیمت دلار ۳ برابر شود بنابراین دولت نمی تواند این گرانی ها را تقصیر خروج آمریکا از برجام عنوان کند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که موضوع تنها بالارفتن قیمت دلار نبوده و تمام اقلام مورد نیاز و اساسی مردم چندین برابر شده، اذعان کرد: دولت باید تیم اقتصادی خود را بازسازی کرده و از افراد نخبه و توانمند برای رسیدگی به این مشکل بهره گیرد.

محمودزاده با تاکید بر این که دولت در راستای رسیدگی به معیشت مردم و تامین کالاهای اساسی به اقشار کم توان جامعه یارانه داده و آنان را مورد حمایت قرار دهد، تصریح کرد: تقویت تولید داخلی و حمایت از تولیدکنندگان به ویژه در اقلام اساسی و خوراکی همچون گوشت، لبنیات، گندم و آرد می تواند نیاز به واردات این گونه کالاها را به میزان حداقل برساند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع بهداشت و درمان در تمام اقشار مرفه و کم درآمد جامعه اذعان کرد: موضوع نظارت بر بازار اقلام دارویی بسیار مهم و حساس بوده و باید با تمام افرادی که اقدام به احتکار و سودجویی از وضعیت کنونی می کنند برخورد قاطع صورت گرفته و برای پیشگیری از احتکار دستگاه های نظارتی و خود مردم باید دست سودجویان را کوتاه کنند.

نماینده مجلس دهم ابراز کرد: دولت باید در راستای تامین کالاهای اساسی جدیت لازم به خرج داده و با افرادی که اقدام به احتکار کرده و مردم را با مشکل مواجه می کنند به جد برخورد کنند همچنین نظارت ها بر کار تولیدکنندگان کالاهای مصرفی که به موقع تولید و کالا را به دست مردم برسانند، صورت گیرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۹:۲۰

27 Dec 2019