۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۳۱۰۴۸

عذاداري در سطح شهر داشته باشيم که مورد قبول باري تعالي قرار گيرد

رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهر هفشجان گفت: عذاداري در سطح شهر داشته باشيم که به دور از خرافه پرستي بوده مورد قبول باري تعالي قرار گيرد .
عذاداري در سطح شهر داشته باشيم که مورد قبول باري تعالي قرار گيرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ حجت‌الاسلام سيد حسن جلالي امام جمعه هفشجان در جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهر هفشجان اظهار کرد: نيروي انتظامي و راهور دو ارگاني هستند که براي برپايي عذاداري هاي مناسب وظيفه سنگيني داشته و در اين راستا بايد تلاش بيشتري را بکنند.

وي تصريح کرد: با هيئت هاي عذاداري اين شهر نشستي گذاشته شود و مديريت مطلوب گشت دسته هاي عذاداري را از آن ها بخواهيد.

جلالي با اشاره به اينکه قبل از رسيدن تاسوعا و عاشورا بايد برنامه مطلوبي ارائه گردد اذعان داشت: کساني که در امر تعزيه خواني دخيل هستند ، هيئت هاي مذهبي, شهرداري و ... بايد راهکارهايي براي درست اجرا کردن عذاداري ارائه دهند.

وي با اشاره به اينکه از ذبح گوسفندان در عبور و مرور مردم نيز بايد جلوگيري شود عنوان کرد:با توجه به شيوع بيماري دام و انسان لازم است از ذبح گوسفندان مقابل دسته جلوگيري کرده و مردم نذورات خود را داخل کانال ها و به دور از عبور و مرور ادا کنند.

امام جمعه هفشجان گفت: لازم است از قمه زني جلوگيري به عمل آيد وبا کساني که به اين کار مي پردازند برخورد و تهديد جدي صورت گيرد.

حجت‌الاسلام جلالي اظهار کرد: با کساني که به مراسم عذاداري با حجاب هاي نا مناسب و بد حجاب وارد مي شوند نيز تذکر جدي داده شود.

انتهاي پيام1022ج/ ۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۲۰:۴۹:۵۸

22 Mar 2020