۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۲۵۴۷۸

بيش از سه هزار مددجوي کميته امداد بن از خدمات مشاوره بهره مند شدند

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان بن گفت: در سال جاري ۳۸۲۰مددجوي تحت حمايت در قالب ۸۶۰خانوار از خدمات مشاوره‌اي بهرمند شدند.
بيش از سه هزار مددجوي کميته امداد بن از خدمات مشاوره بهره مند شدند
به گزارش جهانبین نیوز ابراهيم بهداروند رئيس کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان بن در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر گفت: در سال‌جاري ۳۸۲۰مددجوي تحت حمايت در قالب ۸۶۰خانوار از خدمات مشاوره‌اي بهرمند شدند.

بهداروند افزود: اين خدمات در قالب نظام جامع آموزشي - خانواده‌اي به مددجويان ارائه شده تا سطح تفکر و فرهنگي خانواده‌ها ارتقا يابد.

وي خاطرنشان کرد: مشاوره‌هاي خانواده در غالب ديني، ازدواج، تحصيلي و تربيتي است.

بهداروند تحکيم و ثبات بنيان خانوده‌هاي تحت پوشش را از اهداف مهم ارائه اين خدمات مشاوره‌اي دانست و اظهار داشت: اين خدمات مشاوره‌اي بصورت فردي و گروهي صورت گرفته است.

وي تصريح کرد: در راستاي اجراي طرح خدمات مشاوره‌اي، مددجوياني که نياز به خدمات مشاوره‌اي تخصصي داشته‌اند به مراکز مشاوره‌اي معرفي شده‌اند.

بهداروند قالب کلاس‌هاي برگزار شده را در موضوعاتي همچون راهنمايي تحصيلي، شغلي، راهنمايي حين ازدواج، راهنمايي تربيت فرزند و راهنمايي خانواده عنوان کرد و افزود: افراد بهرمند شده از اين کلاس‌ها شامل همسران جوان، زنان سرپرست خانوار، جوانان در آستانه‌ ازدواج، دانش‌آموزان و دانشجويان، دختران بازمانده از تحصيل و سالمندان بودند.

رئيس کميته امداد بن گفت: ارائه خدمات مشاوره‌اي يکي از مهم‌ترين برنامه‌هاي اين نهاد در جهت توانمندسازي مددجويان بوده و بايستي با تمام توان در دهه چهارم در خدمت رساني به مردم و محرومين قرار بگيرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۹:۲۰

27 Dec 2019