۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۲۸۹۹۸

آغاز طرح غني‌سازي اوقات فراغت دانش‌آموزان چلگرد

طرح غني‌سازي اوقات فراغت دانش‌آموزان با حضور مدير آموزش و پرورش، معاون پرورشي و تربيت بدني، كارشناسان اين حوزه و مديران كانون فجر و دارالقرآن سراج در دفتر مدير آموزش و پرورش آغاز بکار کرد.
آغاز طرح غني‌سازي اوقات فراغت دانش‌آموزان چلگرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کوهرنگ خبر، كورش اكبري مدير آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ  ضمن تاکيد بر افزايش مشاركت اولياء در اجراي طرح اوقات فراغت باتوجه به محدوديت‌هاي مالي و ايجاد انگيزه جهت حضور بيشتر دانش‌آموزان اظهار کرد: تلاش در راستاي جذب حداكثري دانش‌آموزان جهت شركت در دوره  اوقات فراغت تابستان و اطلاع‌رساني در اين زمينه به دانش‌آموزان و اولياي آنان از مهم‌ترين هدف‌هاي اين طرح است.

 اکبري بيان کرد: تجهيز و آماده‌سازي مراكز تابستاني  برگزاركننده طرح در بخش مركزي، بازفت و صمصامي، شركت در برنامه افتتاحيه روز سه‌شنبه مورخه   5/4/1395 در محل كانون فجر چلگرد، برگزاري برنامه‌هاي معرفتي، هويتي و بصيرتي، برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي، هنري و علمي، برگزاري برنامه‌هاي مهارت‌هاي خدماتي، برگزاري برنامه‌هاي  اقتصادي و اشتغال‌زايي، برگزاري برنامه‌هاي تربيت بدني و سلامت از ديگر اهداف اين کلاس‌ها مي‌باشند.

كانون فجر چلگرد و دارالقرآن سراج به عنوان مراكز اصلي طرح اوقات فراغت تابستان 1395 مديريت آموزش و پرورش شهرستان كوهرنگ  فعاليت خواهد نمود.

همچنين كليه مدارس شهرستان مي توانند در صورت تمايل با مجوز مديريت آموزش و پرورش در اين زمينه فعاليت نمايند.
 
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۴:۵۵

26 Dec 2019