۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۱۱۵۰۹
نماینده شورای عالی قرآن در چهارمحال و بختیاری:

ثبت‌نام طرح اعطای مدرک به قاریان و مدرسان قرآن آغاز شد

ثبت‌نام سومین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم آغاز شد.
ثبت‌نام طرح اعطای مدرک به قاریان و مدرسان قرآن آغاز شد
علی اسماعیلی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: علاقمندان می‌تواننداز ۱۵ دی ماه تا ۱۵ بهمن ماه برای ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

وی با اشاره به اهداف این طرح، گفت: این طرح با هدف ارتقای سطح علمی قاریان، مدرسان و معلمان قرآن کریم و همچنین تسهیل تعامل دستگاه‌های مختلف با جامعه قرآنی برگزار می‌شود.

اسماعیلی تصریح کرد: متناسب با سال‌های گذشته، پس از پایان مراحل اول و دوم تا تیر ماه ۹۳ مرحله نهایی در شهریور ماه که آزمون عملی و مصاحبه تخصصی‌ست برگزار می‌شود.

نماینده شورای عالی قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری در رابطه بااستعدادیابی این طرح، افزود: ارتقای تدریجی علمی، فنی و مهارتی قاریان از جمله اهداف اساسی این طرح است و کسانی که موفق به کسب درجه قبولی در آزمون‌ها نمی‌شوند می‌توانند در سال‌های آتی پرونده آزمونی خود را تکمیل کنند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: قاریان و مدرسان علاقمند فرصت دارند ظرف مدت یک ماه از طریق ثبت‌نام اینترنتی و ارسال اثر تولیدی خود به دبیرخانه طرح در این آزمون شرکت کنند.

وی با بیان اینکه نتایج آزمون ورودی این طرح در اسفند ماه سال‌جاری اعلام می‌شود، گفت: سایر مراحل نیز مطابق تقویم اجرایی در سال ۹۳ ادامه و در نهایت با صدور و اعطای مدرک تخصصی در آبان ماه سال آینده به اتمام می‌‌رسد.

اسماعیلی افزود: اطلاعات جامعی از کم و کیف اجرای مراحل مختلف دوره سوم بر روی سامانه جامع طرح ارزیابی به نشانی quranshora.ir قرار داده شده که مطالعه آن برای شرکت‌کنندگان ضروری است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۷:۱۸

8 Feb 2020