۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۳۱۴۹۹
در آستانه روز استکبارستيزي/

بيانيه شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي منتشر شد + متن کامل بيانيه

بسيج دانشجويي دانشگاه هاي چهارمحال و بختياري ضمن شرکت در تظاهرات سراسري يوم‌الله 13 آبان مواضع خود را به جهانيان اعلام مي‌دارد.
بيانيه شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي منتشر شد + متن کامل بيانيه
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، سازمان بسيج دانشجويي استان بيانيه خود را به مناسبت ۱۳ آبان، روز استکبار ستيزي منتشر کرد.

متن اين بيانيه بدين شرح است:

و خدا هرکسي را که ياريش کند ياري مي کند، و خدا توانا و پيروز است. سوره حج آيه ۴۰


با سلام و درود بر سرور آزادگان عالم حضرت اباعبدالله الحسين عليه السلام و گراميداشت ياد و خاطره
دانش‌آموزان و دانشجويان شهيد و غيوري که با پيروي از بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) سيزدهم آبان ماه را به يکي از مهم‌ترين روزهاي عزت و افتخار و ايستادگي در مقابل ظلم و استکبار تبديل نمودند، اينک که اقتدار عظيم حاصل از پيگيري استکبارستيزي ايران اسلامي و همراهان منطقه‌اي، مانع يکه‌تازي آمريکاي مستکبر در منطقه راهبردي غرب آسيا شده است، بسيج دانشجويي دانشگاه هاي استان چهارمحال و بختياري ضمن شرکت در تظاهرات سراسري يوم‌الله ۱۳ آبان که روز تبلور خشم الهي و انقلابي ملت ايران عليه «شيطان بزرگ» آمريکاي جنايتکار است، با اعتماد به نصرت الهي و اعتقاد بر استکبارستيزي عقلاني ملهم از عاشوراي حسيني و نداي هيهات من الذله،با شعار مرگ بر آمريکا، مواضع خود را با بانگ رساي الله‌اکبر و خامنه‌اي رهبر به جهانيان اعلام مي‌داريم.


۱ـ بسيج دانشجويي دانشگاه هاي استان چهارمحال وبختياري، وحدت و يکپارچگي و همدلي و همزباني ملي ، حول محور «ولايت فقيه» و پيروي از آموزه هاي امام راحل و رهنمودهاي حکيمانه رهبر معظم انقلاب اسلامي را ضامن تثبيت عزت و پيشرفت کشور و مهم‌ترين عامل شکست و ناکامي‌هاي اردوگاه استکبار در همه عرصه‌ها مي‌دانيم.


۲ـ بسيج دانشجويي دانشگاه هاي استان چهارمحال وبختياري ، آمريکا را همچنان شيطان بزرگ و مبارزه با استکبار را مبارزه‌اي منطقي، خردمندانه و متکي بر تجربيات تاريخي و اعتقادي خود دانسته و ضمن تأکيد بر رعايت کامل شروط و ملاحظات دورانديشانه و راهبردي مقام معظم رهبري در اجراي «برجام»، هرگونه تخطي از اين امر را مصداق کامل ناديده گرفتن مصالح ملي و تضييع حقوق ملت عزيز ايران مي‌دانيم.


۳ـ ملت بيدار ايران اسلامي، فتنه تروريستي «داعش» و ظهور «تروريسم تکفيري» در منطقه را مولود سياست‌هاي خصمانه آمريکا و آل سعود خائن در منطقه به‌منظور امنيت‌سازي براي رژيم جعلي و غاصب صهيونيستي دانسته و اقدامات مداخله‌جويانه جبهه حاميان تروريسم در عراق و سوريه را محکوم مي‌ کند.


۴ـ ما تظاهرکنندگان يوم‌الله ۱۳ آبان، کشتار مردم مظلوم و مسلمان يمن که در سايه سکوت مجامع بين‌المللي و حمايت‌ ظالمانه آمريکا انجام مي‌شود را محکوم نموده و ادامه کودک‌کشي و جنايات وحشيانه آل‌سعود خائن را مقدمه گسترش تنفر و انزجار مسلمانان و اضمحلال آن رژيم پليد و نابودي آنان مي‌دانيم.


۵ـ ملت سرافراز ايران ، حمايت از ملل مظلوم و مسلمانان جهان به‌خصوص ملت مظلوم فلسطين، يمن، سوريه، عراق ، افغانستان ، بحرين و... را وظيفه ديني و الهي خود دانسته و رفتار غاصبانه و خباثت‌آميز رژيم منحوس و غاصب صهيونيستي در اهانت به حريم مقدّس مسجدالاقصي را شديداً محکوم مي‌نمايد.


۶ـ ما شرکت‌کنندگان در اين تظاهرات پرشور ، ضمن تأکيد بر اجراي هرچه سريع‌تر سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي، از مسئولان کشور مي‌خواهيم که منازعات دروني ، آنان را از دشمنان اصلي به‌ويژه آمريکاي کينه‌توز غافل نساخته و بدون توجه به نرمش‌هاي ظاهري دشمن حيله‌گر با مسدود‌نمودن راه هرگونه نفوذ دشمن، هوشيارانه از منافع و آرمان‌هاي ملت و جمهوري اسلامي حفاظت و پاسداري نمايند.


۷ـ ما شرکت‌کنندگان در اين تظاهرات ملي، ضمن تجديد ميثاق با آرمان‌هاي بلند حضرت امام(ره) و شهيدان گرانقدر انقلاب اسلامي و بيعت مجدد با ولي امر مسلمين جهان ، امام خامنه‌اي عزيز (مدظله العالي) منويات و رهنمودهاي معظم‌له در عرصه‌هاي گوناگون را "فصل‌الخطاب" دانسته و بر لزوم تلاش قواي سه‌گانه و تمامي جريانات و جناح‌هاي سياسي معتقد به انقلاب و نظام براي به‌کارگيري ظرفيت‌ها و فرصت‌هاي موجود در جهت تحقق آن تأکيد مي‌کنيم.

والسّلام عليکم و رحمه الله و برکاته
شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي دانشگاه هاي استان چهارمحال و بختياري

انتهاي پيام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۷:۱۹

19 Jan 2020