۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۳۴۰۷۲
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری

فتنه به دنبال ایجاد فضای دوقطبی در آستانه انتخابات است/ تنها معیار حضور در انتخابات باید رضای خدا باشد

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: فتنه در نظر دارد با ایجاد فضایی دوقطبی در کشور دو جریان را در مقابل هم قرار دهد و با این ترفند به کشور و انقلاب ضربه بزند اما رای دادن انتخابی است که باید فارغ از هرگونه منفعت‌طلبی و تعصب حزبی و جناحی و تنها برای رضای خدا صورت بگیرد.
فتنه به دنبال ایجاد فضای دوقطبی در آستانه انتخابات است/ تنها معیار حضور در انتخابات باید رضای خدا باشد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد، با اشاره به قرارگیری در آستانه انتخابات و مواجهه با انواع فتنه‌ها برای ایجاد فضایی دوقطبی در کشور اظهار کرد: فتنه در نظر دارد با ایجاد فضایی دوقطبی در کشور دو جریان را در مقابل هم قرار دهد و با این ترفند به کشور و انقلاب ضربه بزند.

نکونام با تاکید بر اینکه دشمن درپی اهداف خودش است و برای رسیدن به این اهداف راه خود که همان فتنه انگیزی است را در پیش گرفته ادامه داد: دشمن نمی‌داند که مردم ایران دشمن شناس و با بصیرت هستند و هرگونه فتنه و دخالتی از جانب دشمن را با آگاهی خنثی می‌کنند.

دشمن به دنبال تطهیر چهره خبیث و منفور منافقان است

امام جمعه شهرکرد یادآور شد: تطهیر چهره خبیث، منفور و خشن منافقین اقدامی است که این روزها به عینه می‌بینیم اما همه می‌دانیم منافقین خون بسیاری از مردم بی‌گناه ایران را ریختند و باید بدانیم تطهیر چهره افرادی که سالیان سال است در پناه دشمنان انقلاب زندگی می‌کنند و از آن‌ها حمایت می‌کنند غیرممکن است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اعدام چند تن از منافقین را خدمتی بزرگ برای کشور و مردم دانست و یادآور شد: اگر منافقان اعدام نمی‌شدند ملت ایران یک روز هم نمی‌توانستند رنگ آرامش را ببینند.

وی با بیان اینکه اعدام منافقان فرار آن‌ها از کشور را درپی داشت گفت: این منافقان بودند که به همه ارزش‌های نظام اسلامی ایران پشت پا زده و مردم ایران هرگز خیانت‌ها و خون‌ریزی‌هایی که منافقان در این کشور مرتکب شدند را فراموش نخواهند کرد.

حرکت در زیر چتر ولایت  مسیر اصلی و هدف اساسی مومنان انقلابی است

نکونام با اشاره به دغدغه اهل تقوا خاطرنشان کرد: دغدغه اساسی اهل تقوا این است که تصمیمی که می‌گیرد برای رضای خدا باشد و عاقبت‌بخیری خودش و جامعه‌اش را درپی داشته باشد، رای دادن نیز انتخابی است که باید فارغ از هرگونه منفعت‌طلبی و تعصب حزبی و جناحی و تنها برای رضای خدا صورت بگیرد.

امام جمعه شهرکرد قرارگیری در زیر چتر ولایت را مسیر اصلی و هدف اساسی مومنان انقلابی عنوان و تاکید کرد: مومنان هرگز منافع کشور و نظام‌شان را نمی‌فروشند و در رای دادن احساس تکلیف می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم معنوی و روح‌بخش اعتکاف در سه روزی که گذشته افزود: تنها کسانی می‌توانند در مورد زیبایی اعتکاف سخن بگویند که این فضا را درک کرده باشند، باید زیبایی‌های اعتکاف را هرچه بیشتر در جامعه گسترش دهیم و به این ترتیب مقابل جنگ نرم دشمنان بایستیم.

نکونام ضمن گرامیداشت روز ۲۱ فروردین روز ارتش و نیروی زمینی تاکید کرد: ارتش افتخاری عظیم و بزرگ برای کشور است و دعا می‌کنیم خداوند آنان را تحت فرماندهی نائب امام عصر(عج) هرروز قدرتمندتر و دشمنان را مرعوب و مرعوب‌تر بگرداند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۳۶:۰۹

10 Jan 2020