۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۳۵۵۱۲
فعال سياسي در بروجن:

دولت جديد از کابينه کهنسال خارج شود/سياست زدگي انگيزه کار را از بين مي برد

کارشناس مسائل سياسي در بروجن ضمن بيان اين که سياست زدگي تفکر مرده اي است و تحت هر شرايطي انگيزه کار را از بين مي برد، تصريح کرد: تحت هر شرايطي در دولت جديد بايد نيروهاي مقتدر و کارآمد در رده هاي مختلف مديريتي از سطح کلان تا مديران استان و شهرستاني بکار گرفته شود.
دولت جديد از کابينه کهنسال خارج شود/سياست زدگي انگيزه کار را از بين مي برد
به گزارش جهانبین نیوز، مهدي طهماسبي کارشناس مسائل سیاسی در بروجن در گفتگو با کلار به لزوم تغيير ساختار کابينه در دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت: لازمه دولت جديد حضور وزيران و اعضاي کابينه تازه نفس، خوش فکر و جوان و برخوردار از تفکر انقلابي خدمت رسان است.

وي با بيان اين که کار دولت الزاماتي دارد که در کابينه خود را نشان مي دهد، افزود: پس از انتخاب رئيس جمهور دولت دوازدهم توسط مردم وقت آن رسيده تا به سمت و سوي فضاي کار پيش برويم.

دولت جديد از کابينه کهنسال خارج شود

طهماسبي ضمن بيان اين که دولت جديد بايد از برخورد جناحي فاصله بگيرد، گفت: دولت متعلق به همه ملت ايران است و مي بايست از همه ظرفيت هاي موجود در کشور چه افراد همسو و چه کساني که راي به دولت جديد ندادند استفاده شود تا اين رويکرد باعث شود مردم ثمره دولت خدمت رسان را بيشتر و بهتر از پيش درک کنند.

اين فعال سياسي با تاکيد بر اين که دولت جديد بايد از کابينه کهنسال و کم تحرک خارج شود، افزود: دولت دوازدهم بايد به کابينه پرتحرک، جوان تر، پوياتر و کوشاتر برسد.

سياست زدگي انگيزه کار را از بين مي برد

وي با بيان اين که در انتخاب وزيران بايد تفکر کار مدنظر دولت قرار بگيرد، گفت: سياست زدگي تفکر مرده اي است چون تحت هر شرايطي انگيزه کار را از بين مي برد اما تفکر کار سعي مي کند به نفع تحکيم جايگاه انقلاب و مردم پيش برود.

طهماسبي با اشاره به اين که تمام آراء در انتخابات دوره دوازدهم راي به نظام جمهوري اسلامي بود، تصريح کرد: بايد فضايي پيش آيد که ملت ايران ثمره آرا و حرکت رو به رشد را ببينند.

وي همچنين گفت: تحت هر شرايطي در دولت جديد بايد نيروهاي مقتدر، کارآمد و خوش فکر در رده هاي مختلف مديريتي از سطح کلان تا مديران استان و شهرستاني بکار گرفته شود و بيشتر به سمت و سوي پيش بروند که غالب انديشه آنها ثمره بخشي در راه انقلاب باشد.

تيم اقتصادي دولت يازدهم نياز به بازنگري دارد

اين فعال سياسي با اشاره به اين که تيم اقتصادي دولت يازدهم تيم پويايي نبود و قطعا نياز به بازنگري دارد، افزود: نگاه متعهدانه و کارشناسي شده در نحوه گزينش تيم اقتصادي و کارگروه اقتصاد محور در هيئت دولت مي تواند بسيار موثر باشد.

اين کارشناس مسائل سياسي اضافه کرد: نگرش دولت بايد به گونه اي باشد که ما به سمت برد انقلابي فکر کنيم و دستاورد و نتيجه آن به آحاد مردم برسد.

طهماسبي ضمن تاکيد بر اين که نگاه دولت جديد بايستي عوض شود، گفت: ضرورت دارد در سيستم استانها اجازه داده شود نيروهاي متعهد، متخصص و کار آمد به کارگيري شوند تا مردم بتوانند ثمره نگاه کار را بهتر و بيشتر از قبل احساس کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۸:۳۱

30 Dec 2019