۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۱۹۴۰۲
امام جمعه بروجن:

دانشجویان علاوه بر میدان علم باید در تمامی صحنه ها حضور داشته باشند

امام جمعه بروجن گفت: دانشجوها علاوه بر اینکه در صحنه های علمی باید حضور داشته باشند در صحنه ها و میادین حضور فعال داشته باشند.
دانشجویان علاوه بر میدان علم باید در تمامی صحنه ها حضور داشته باشند
حجت الاسلام حسین نژادیان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز با گرامیداشت روز دانشجو، اظهار داشت: دانشجو مسلمان ایرانی قبل و بعد از انقلاب نقش آفرینی های زیادی داشته است .

وی با بیان اینکه در راستای مخالفت دانشجویان در زمینه حضور معاون رئیس جمهور امریکا در تهران سه دانشجو به شهات رسیدند ، بیان داشت: جنبش های دانشجویی در انقلاب و بعد از انقلاب ادامه پیدا کرده است.

حسین نژادیان با بیان اینکه نمونه بارز جنبش دانشجویی تسخیر لانه جاسوسی بود که که امام خمینی تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم نامگذاری کرد، اذعان داشت: بعد از انقلاب موفقیت ها و حضور در صحنه دانشجویان در عرصه های مختلف چشم گیر بوده است.

امام جمعه فارسان با اشاره بر اینکه دانشجویان در مسائل علم و فن آوری در سطو مختلف سرباز فداکار میدان بوده و هستند، بیان داشت: اغلب تشکل های نهادهای انقلابی و اسلامی از جمله جهاد دانشگاهی ، سپاه پاسداران، جهاد و غیره توسط دانشجویان ایجاد شده است.

حجت الاسلام حسین نژادیان با بیان اینکه در روز دانشجو باید دانشجویان بیشتر مورد توجه قرار گیرند، تاکید کرد: دانشجویان در رسانه های مختلف نوشتاری، دیداری و ... تقدیر به عمل آید.

نژادیان با اشاره بر اینکه علاوه بر اینکه در رشته های تحصیلی خود توانمند باشند و تلاش کنند، تصریح کرد: دانشجو مسلمان ارانی باید دشمن شناسی را داشته و ولایت مداری را سر لوحه کار خود قرار دهد.

انتهای پیام /۱۰۲۲ج/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۱:۱۱

29 Dec 2019