۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۲۷۸۷۲
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری:

آمادگی 37 راهدارخانه ثابت و سیار برای ارائه خدمات نوروزی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: از آمادگی کامل چندین اكیپ راهداری نوروزی كه متشكل از ۲۱۰دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین به‌همراه ۳۰۰ نفر پرسنل راهداری در ۳۷ راهدارخانه ثابت و سیار خبر داد.
آمادگی 37 راهدارخانه ثابت و سیار برای ارائه خدمات نوروزی در چهارمحال و بختیاری
قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: باتوجه به در راه بودن سفرهای نوروزی طرح راهداری نوروزی باحضور دستگاه‌های خدمات‌رسان در حوزه حمل و نقل در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

وی با بیان اینکه احیای خط‌کشی، نصب علائم، اصلاح شانه خاکی، شیب شیروانی و همچنین اصلاح تقاطع‌ها و دوربرگردان‌ها و کلیه اقداماتی که به ایمنی تردد کمک می‌کنند در اولویت قرار گرفت اضافه کرد: این اقدامات تا آغاز طرح راهداری نوروزی با همت پرسنل خدوم راه و شهرسازی استان به پایان رسید.

قاسمی بیان داشت: راهداران چهارمحال و بختیاری در طول ایام نوروز بصورت شبانه روزی و با آمادگی كامل اقدامات مربوط به سرویس‌دهی جاده‌ای به هموطنان و مسافرینی كه از محورهای حوزه استحفاظی استان تردد می‌كنند را انجام می‌دهند.

این مسئول از برگزاری مانور مشترك به‌همراه اكیپ‌های نوروزی پلیس راه این استان، اداره حمل و نقل و پایانه‌ها، اكیپ‌های اورژانس و اكیپ‌های هلال احمر از محل فرماندهی كل نیروهای انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد و خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت راه‌های چهارمحال و بختیاری در ایام نوروز به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات است و هموطنان با تماس با شماره تماس ۱۴۱ و یا ۰۳۸۳۳۳۴۳۸۸ در هر لحظه از می‌توانند از وضعیت راه‌های چهارمحال و بختیاری اطلاعات کسب کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از آمادگی کامل چندین اكیپ راهداری نوروزی كه متشكل از ۲۱۰دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین به‌همراه ۳۰۰ نفر پرسنل راهداری در ۳۷ راهدارخانه ثابت و سیار خبر داد و گفت: این اکیپ‌ها جهت فراهم كردن سفری ایمن برای مسافرین در حوزه استحفاظی راه‌های این استان از روز ۲۵ اسفند ماه ۹۴ تا ۱۵ فروردین ۹۵ قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۳:۳۷

26 Dec 2019