۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
کد مطلب : ۲۹۸۵۲
به مناسبت دهه ي کرامت در چهار محال و بختياري برگزار مي شود

آثار نقاشي اعضاي کانون در نمايشگاه«امام مهرباني»

هنرمندان کودک و نوجوان مراکز کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان نقاشي هاي خود را با موضوع امام رضا (ع) به نمايش مي گذارند.
آثار نقاشي اعضاي کانون در نمايشگاه«امام مهرباني»
به گزارش جهانبین نیوز، فرزاد رحيمي مدير کل  کانون استان در گفتگو با مشکات برين  از برگزاري نمايشگاه نقاشي هاي رضوي با موضوع «امام مهرباني» خبر داد.

وي با اشاره به برگزاري کارگاههاي نقاشي با تکنيکهاي متفاوت در مراکز کانون سراسر استان گفت: اين نمايشگاه حاصل تلاش اعضاي پرورش يافته در اين کارگاهها است که با موضوع رضوي در معرض ديد مخاطبان قرار خواهد گرفت.

مديرکل  کانون استان تشويق و ترغيب اعضاي هنرمند در کانون، به نمايش گذاشتن بخشي از فعاليتها و توانمنديهاي اعضا در مراکز استان، ترويج خلق آثار هنري در حوزه ي کودک و نوجوان، خود باوري و رشد اعتماد به نفس اعضا و گسترش و نهادينه کردن فرهنگ رضوي در ميان کودکان و نوجوانان را از جمله اهداف برپايي اين نمايشگاه عنوان کرد.

فرزاد رحيمي: بکار گيري تکنيکهاي مختلف نقاشي در اين آثار را از جمله موارد مورد توجه در اين نمايشگاه دانست و افزود: برترين آثار نقاشي در مسابقات رضوي سال 95  قرار است از 19 لغايت 24 مرداد ماه در نگار خانه شهيد آويني واقع در شهرکرد، خيابان شريعتي،کوچه 60 به نمايش گذاشته شود.

وي با اشاره به اينکه 50 اثرمنتخب از 45  نفر اعضاي کودک و نوجوان مراکز استان در اين نمايشگاه حضور دارد بيان کرد آيين گشايش اين نمايشگاه سه شنبه 24 مردادماه ساعت 11 صبح در نگار خانه شهيد آويني مي باشد و ساعات بازديد همه روزه 9 صبح الي 13 ظهر و 17 الي 20 عصر است.


انتهاي پيام1022ج /1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۳:۴۲

2 Jan 2020