۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۰
کد مطلب : ۹۳۹۳
گازگرفتگی که به خیر گذشت؛

قاتل خاموش، این بار نتوانست جان دختران خوابگاه را بگیرد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های اورژانس چهار محال و بختیاری از نجات دو دانشجوی دختر که دچار گاز گرفتگی با مونوکسید کربن شده بودند خبرداد.
قاتل خاموش، این بار نتوانست جان دختران خوابگاه را بگیرد
فرامرز شاهین در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: صبح امروز در پی تماس برخی از اهالی منطقه کاشانی شهرکرد، دو دختر دانشجو در یکی از خوابگاه های خود گردان، دچار گاز گرفتگی با گاز منو کسید کربن شدند.

شاهین افزود: خوشبختانه این دو دختر ۱۹ ساله با اقدام به موقع ماموران اورژانس ۱۱۵از مرگ حتمی نجات پیدا کردنند و بلافاصله برای درمان کامل به بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد انتقال داده شدند.

وی با اشاره به آغاز فصل سرما و استفاده مردم از وسایل گاز سوز برای مناسب سازی دمای محیط اطراف خود اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون این اولین مسمومیت با گاز منوکسید کربن است.

شاهین در پایان از خانواده ها خواست که نکات ایمنی را جدی بگیرند و آگاهی خود را در مورد مسمومیت با گاز منوکسید کربن بیشتر کنند تا در مواقع ضروری اقدامات لازم انجام دهند./ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

این گاز گرفتی ناشی از نقص سیستم گاز رسانی و لوله های بخاری غیر استانداردی بود که در خوابگاه ما وجود داشت.من خود،یکی از شاهدان ان شب بودم که البته خوشبختانه دچار مسمومیت نشدم،اما با وجود اتفاقی با این اهمیت مسئولان دانشگاه هیچ پیگیری که نکردند که هیچ بعد ان قضیه نیز ما را مسئول دانستند که چرا این موضوع را با سایرین در میان گذاشتیم.شایان ذکر است که 90درصد افراد این خوابگاه را دانشجویان روزانه تشکیل می دادند که به دلیل این که امسال(سال 92) زیاد تر از حد استاندارد دانشجو پذیرفتند نتوانستند به ان ها خوابگاه دولتی و داخلی بدهند به همین علت از ان حادثه به بعد و انتقال ان دانشجویان به خوابگاهی نا مساعدتر،برخی دانشجویان تصمیم به اجاره ی خانه در شهرکرد گرفتیم

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۳۹:۰۲

12 Jan 2020