۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۳۸۶۷۱
​مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان چهارمحال و بختياري:

قيمت بليت اتوبوس‌ها در سفرهاي نوروزی افزایش نمی‌یابد/ توجه به ايمني ناوگان مسافري در اولویت است

مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان چهارمحال و بختياري با تاکيد بر عدم افزايش نرخ بليت اتوبوس‌ها در طرح سفرهاي نوروزي پيش‌رو گفت: سفرها در ايام نوروز زيادتر است و به همين خاطر توجه ما بر موضوع ايمني و نظارت بر ناوگان مضاعف شده است.
قيمت بليت اتوبوس‌ها در سفرهاي نوروزی افزایش نمی‌یابد/ توجه به ايمني ناوگان مسافري در اولویت است
به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد جمشيدي مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ اظهار داشت: بليت هاي اتوبوس ها در استان هيچگونه افزهيش قيمت جهت ايام نوروز تحت هيچ عنواني نخواهند داشت و ما بر اين امر تاکيد بسيار داريم.

وي که به‌همراه رييس پليس راه استان از ناوگان عمومي مسافري پايانه بروجن بازديد داشت، در خصوص ميزان رضايت مندي خريداران بليت‌هاي نوروزي از آغاز طرح فروش نوروزي گفت: هنوز در ابتداي طرح هستيم و ارزيابي خاصي نداشتيم، طرح از ۲۰ بهمن پيش‌فروش بليت‌ها شروع‌شده و مي‌توانند از سايت‌هاي اعلام‌شده يا سايت‌هاي اختصاصي شرکت هاي حمل‌ و نقلي خريداري کنند، به‌ جز فروش غيرحضوري متقاضيان به‌صورت حضوري مي‌توانند نسبت به خريد بليت اقدام کنند، در اين مدت براي فروش بليت مشکلي خاصي نبوده و مسئله‌اي گزارش نشده است.

احمد جمشيدي در خصوص طرح‌هاي اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان در ايام نوروز گفت: همان‌طور که مي‌دانيد قريب به ۹۰ درصد سفرها در نوروز از طريق جاده است. البته سهم وسايل نقليه طبق برآورد ۷۰ درصد و از طريق حمل‌ و نقل عمومي ۳۰ درصد است، مردم از طريق اين ۳۰ درصد ناوگان عمومي جابه‌جا مي‌شوند، طبق پيش‌بيني صورت گرفته ۲۶۰ دستگاه اتوبوس، ۹۰۵ دستگاه سواري و ۱۰۲۶ دستگاه ميني بوس در اين طرح مشارکت خواهند داشت.

وي ادامه داد: در همين خصوص حدود يک ماه گذشته ستادهاي ايمني استاني با موضوع سفرهاي نوروزي در بخش ايمني تشکيل‌شده است، در واقع همان‌طور که مي‌دانيد مراکز معاينه فني به‌صورت برخط فعاليت مي‌کنند اما در اين زمان با توجه به طرح نوروزي نظارت ويژه‌اي مي‌شود، سفرها در ايام نوروز زيادتر است و به همين خاطر بخش ايمني و نظارت ما مضاعف شده است و نظارت بيشتري روي اين موارد انجام مي‌گيرد، تأکيد شده است به استان‌ها که نظارت بيشتري از طريق مراکز معاينه فني، از طريق مديران فني شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل صورت بگيرد تا مشکلي پيش نيايد.

مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان چهارمحال و بختياري در پايان با اشاره به نظارت‌هاي ويژه اين طرح در مسيرهاي پرتردد اظهار داشت: در خصوص مسيرهاي پرتردد برنامه‌هاي نظارت ويژه‌اي داريم که به بهترين شکل مديريت شوند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۹:۱۳

1 Feb 2020