۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۳۶۵۰۱
دبیر چهاردهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران:

برگزاری همایش راهی برای به روزرسانی علم در دانشگاه است

دبیر چهاردهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران گفت: علم اگر در دانشگاه بماند به تدریج کهنه شده و محدود به کتاب‌ها می‌شود اما برگزاری این همایش‌ها راهی است برای به روزرسانی علم در دانشگاه.
برگزاری همایش راهی  برای به روزرسانی علم در دانشگاه است
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدرضا نیلفروشان دبیر چهاردهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران در این همایش که در دانشگاه شهرکر کرد برگزار شد اظهار کرد: از مجموع ۲۰۰ مقاله دریافت شده در دبیرخانه این همایش ۲۰ مقاله ارائه و ۶۰ مقاله به صورت پوستر و شفاهی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مهندسی مواد در سال ۸۳ موفق به اخذ مجوز و تاسیس شد افزود: وقتی کاری را آغاز می‌کنیم و امکانات کم است باید انرژی بیشتری صرف شود تا به اهداف مورد نظر دست یافت.

نیلفروشان هدف از برگزاری گردهمایی‌ها و همایش‌ها را ایجاد ارتباط میان دانشگاه‌ها، به روز شدن علم در دانشگاه و ارتباط با صنایع عنوان و تاکید کرد: علم اگر در دانشگاه بماند به تدریج کهنه شده و محدود به کتاب‌ها می‌شود اما برگزاری این همایش‌ها راهی است برای به روزرسانی علم در دانشگاه.

دبیر چهاردهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران خاطرنشان کرد: در صنایع مشکلاتی هست که می‌توان آن‌ها را حل کرد یا با آن کنار آمد اما ارتباط دوطرفه بین دانشگاه و صنعت می‌تواند کم کند برای حل این مشکلات و توسعه صنایع در کشور.

به گزارش جهانبین نیوز؛ چهاردهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران از امروز در دانشگاه شهرکرد آغاز و به مدت دو روز درحال برگزاری است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۳۶:۳۴

8 Jan 2020