۰
plusresetminus
44 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمايت کميته امداد امام خميني (ره) در شهر دشتک با مشارکت و همکاري موسسه خيريه باب الحوائج و خيرين در قالب دو دستگاه اتوبوس به اردوي زيارتي مشهد مقدس اعزام شدند.
هشتمين کاروان زياراتي نيازمندان کميته امداد اردل به مشهد مقدس اعزام شدند+تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز، نصرت الله موسايي مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل در حاشيه اعزام اين کاروان زيارتي به مشهد مقدس در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه گفت: يکي از عمده فعاليت هاي فرهنگي کميته امداد شهرستان اردل فراهم کردن زمينه زيارت حرم امام رضا (ع) براي مددجوياني است که تاکنون موفق به انجام اين سفر زيارتي نشده اند.

وي افزود: اين تعداد مددجو شهر دشتک به مدت پنج روز در بارگاه ملکوتي حضرت ثامن‌الحجج حضرت علي‎ابن موسي‌الرضا (ع) مستقر و از برنامه‌هاي تدارک ديده بهره‌مند شده‎اند، اين کاروان زيارتي همزمان با آغاز ماه ربيع الاول به مشهد مقدس اعزام شده‌اند و هزينه اعزام اين تعداد از مددجويان با مشارکت و حمايت خيرين و کميته امداد تامين شده است.

موسايي با بيان اينکه در اين هفته دو گروه ديگر از شهرستان به مشهد مقدس اعزام خواهد شد که يک گروه آن از مناطق صعب العبور دهدلي مي باشد افزود: تاکنون تعداد ۳۵۲ نفر از مددجويان و نيازمندان در سطح شهرستان اردل و در هشت کاروان جداگانه و به عنوان شوق زيارت به مشهد مقدس اعزام گرديده اند.


انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۹:۲۹

28 Dec 2019