۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
کد مطلب : ۴۱۲۶۲
معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد:

افتتاح۳۴۶پروژه درچهارمحال وبختیاری همزمان با ایام الله دهه فجر

معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۴۶ پروژه قابل افتتاح و بهره‌برداری در دهه فجر در استان وجود دارد که برای آماده‌سازی این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۳۷۲ میلیارد تومان هزینه شده است.
افتتاح۳۴۶پروژه درچهارمحال وبختیاری همزمان با  ایام الله دهه فجر
به گزارش جهانبین نیوز؛ مجیدنظری ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری و پروژه‌های آماده کلنگ‌زنی در دهه فجر سال‌جاری از ادارات استان احصا شده است، گفت: ۳۴۶ پروژه قابل افتتاح و بهره‌برداری در دهه فجر وجود دارد که ۳۸ پروژه ملی، ۹۷ پروژه استانی و ۲۱۱ پروژه شامل سایر موارد می‌شود که برای آماده‌سازی این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۳۷۲ میلیاردتومان هزینه شده است.

معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در دهه فجر سال‌جاری ۳۶ پروژه جهت کلنگ‌زنی پیش‌بینی شده است که اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه‌ها حدود ۴۳ میلیارد و ۶۹۳ میلیون تومان برآورد شده که از این تعداد پروژه ۲ پروژه ملی، ۵ پروژه استانی و مابقی جزو سایر است.

وی اشتغال پیش‌بینی شده برای افتتاح پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری را یک‌هزار و ۲۷۹ نفر اعلام کرد و افزود: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته جهت ایجاد اشتغال در پروژه‌های کنلگ‌زنی توسط سازمان‌ها و ارگان‌ها حدود ۲۲۶ نفر در این پروژه‌ها مشغول به کار می‌شوند.

نظری اضافه کرد: پروژه‌های قابل افتتاح شامل پروژه‌های مسکونی، گردشگری، آموزشی، فرهنگی و مذهبی، بهداشتی و درمانی، ساختمان اداری، زیرساخت، شیلات، کشاورزی، آبخیزداری و خدماتی هستند و همچنین پروژه‌های آماده کلنگ‌زنی شامل کشاورزی، فضای اداری، مسکونی، زیرساخت، آموزشی، بهداشتی و ورزشی است.

معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پروژه‌ها و کلنگ‌زنی‌ها بر اساس برنامه زمانبندی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: برخی از این پروژه‌ها با حضور وزرا و معاونان وزرا افتتاح و مابقی به‌صورت یکجا در آئینی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: پروژه‌های قابل افتتاح در شهرستان‌ها به تفکیک شهرستان اردل ۲۲ پروژه، بروجن ۵۰ پروژه، بن ۲۰ پروژه، سامان ۱۸ پروژه، شهرکرد ۸۲ پروژه، فارسان ۲۶ پروژه، کوهرنگ ۲۵ پروژه، کیار ۳۴ پروژه، لردگان ۶۴ پروژه و سراسر استان ۵ پروژه پیش‌بینی شده است.

نظری با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال متفاوت‌‌تر از هرسال برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌های این دهه با شعار محوری افتخار به گذشته- امید به آینده اجرا می‌شود.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۸:۵۶

30 Dec 2019