۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۳۱۶۳۲
از ذخیره های نظام تا سرمایه های ملت و کشور؛

تفکرات نوبخت به معاون اول ریاست جمهوری سرایت کرد/جهانگیری هم اختلاس گران و نجومی بگیران را سرمایه کشور خواند!

معاون اول رئیس جمهور گفت: قدر مدیران را بدانیم؛ به مدیران کشور بی جهت انگ نزنیم؛ اینهاسرمایه ملت و کشور هستند.
تفکرات نوبخت به معاون اول ریاست جمهوری سرایت کرد/جهانگیری هم اختلاس گران و نجومی بگیران را سرمایه کشور خواند!
به گزارش جهانبین نیوز، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهورصبح امروز به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

سفر معاون اول رئیس جمهور در شرایطی بود که جهانگیری در حاشیه آیین بهره برداری از واحد احیای مستقیم فولاد سفید دشت با بیان اینکه مدیران سرمایه ملت و کشور هستند، اظهار کرد: قدر مدیران را بدانیم؛ به مدیران کشور بی جهت انگ نزنیم؛ اینهاسرمایه ملت و کشور هستند.

این اظهارات جهانگیری اما یادآور ۱۲ مرداد ماه است که نوبخت سخنگوی دولت از مدیر ۵۷ میلیونی دفاع کرده و در آیین معارفه احمد دوست‌حسینی به‌عنوان رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی، یکی از مدیران نجومی بگیر را یکی از ذخایر نظام و امانت‌دار بزرگ کشور خواند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از سید صفدر حسینی به عنوان یکی از ذخیره های نظام یاد کرد و افزود: گذشته از ارادت شخصی بنده به دکترحسینی، سایر اعضاء هیأت عامل سابق صندوق توسعه ملی نیز از بزرگان اقتصاد کشور هستند و الحق در دوران مسوولیت خود امانتداران بزرگی برای کشور بودند.

حالا در دولتی که یکه تاز تدبیر و درایت است و هر روز الگوی جدیدی از تخلف و جرم مدیران نجومی بگیر و اختلاس گر آن رونمایی می شود مردم در حیرتند که دم خروس را باور کنند یا ... .

از این رو به نظر می رسد بهتر است به جای توجیهات بی اساس و دفاعیه های بی منطق، در بکارگیری مدیران شایسته تدبیری بیندیشید تا مردم در این روزهای واپسین دولت یازدهم جلوه ای هرچند کم فروغ از شایسته سالاری را مشاهده نمایند .

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۷:۰۵

1 Feb 2020