۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۳۱۰۹۲
در شهركرد

اعمال محدوديت هاي ترافيكي در تاسوعا و عاشوراي حسيني

رئيس پليس راهور فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختیاری از اعمال محدوديت ترافيكي ويژه تعطيلات تاسوعا و عاشوراي حسيني در سطح شهرستان شهركرد خبر داد و گفت: در اين ايام به مثابه روزهاي گذشته ايمني سفر و كنترل ترافيكي را با جديت پيگيري مي کنيم.
اعمال محدوديت هاي ترافيكي در تاسوعا و عاشوراي حسيني
سرهنگ حمزه رفيعي رئيس پليس راهور فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسيدن تاسوعا و عاشوراي حسيني اظهار داشت: در ايام تعطيلات تاسوعا و عاشوراي حسيني محدوديت هاي ترافيكي در سطح شهرستان شهركرد اعمال مي شود.

وي با بيان اينكه روز تاسوعا حسيني، کليه معابر که در آنها دسته جات و هيأت هاي عزاداري در حال عبور هستند به صورت مقطعي داراي محدوديت و منع تردد هستند، گفت: اين محدوديت ها از ساعت ۱۲:۰۰ تا پايان مراسم و تخليه کامل از عزاداران حسيني اعمال مي شود.

سرهنگ رفيعي ادامه داد: روز تاسوعا حد فاصل بلوار حافظ از ميدان انقلاب تا ميدان بوعلي، بلوار حافظ از تقاطع خواجه نصير تا تقاطع شريعتي، داراي محدوديت منع تردد است.

وی گفت: بلوار ۱۷ شهريور در روز تاسوعا از ساعت ۱۲:۰۰ تا پايان مراسم و روز عاشورا از ساعت ۰۷:۰۰ تا پايان مراسم همچنين روز عاشورا و عصر تاسوعا داراي محدوديت منع تردد است و در شهر طاقانک نيز در روز تاسوعا از ساعت ۱۲:۰۰ و در روز عاشورا از ساعت ۰۵:۳۰ بلوار اصلي شهر داراي محدوديت تردد مي باشد و آمد و شد صرفا از مسير اصلي جاده شهرکرد - شلمزار انجام مي گيرد.

رئيس پليس راهور استان با تأكيد بر اينكه مأموران پليس راهور در اين ايام به مثابه روزهاي گذشته ايمني سفر و سهولت ترافيكي را با جديت پيگيري مي كنند، گفت: در كنار تلاش پليس ضروريست رانندگان به قوانين و مقررات پايبند بوده و پليس را در تأمين ايمني سفر و ايجاد لحظاتي شاد و پر از خاطره براي خود و سرنشينان ياري دهند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۰:۲۴

1 Feb 2020