۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۲۱۱۳۸
خطيب نماز جمعه بروجن:

حضرت زهرا(س) نماد تمام نسخه انسانيت است/ مراسم سوگواري ايام فاطميه باشکوه تمام برگزار شود

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به همزمان بودن ايام فاطميه و ايام نوروز، خواستار برگزاري مراسمات باشکوه سوگواري و حفظ حرمت در مراسمات نوروز و ديد و بازديدها شد.
حضرت زهرا(س) نماد تمام نسخه انسانيت است/ مراسم سوگواري ايام فاطميه باشکوه تمام برگزار شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نمازجمعه شهر بروجن با اشاره به در پيش بودن ايام فاطميه، حضرت زهرا (س) را نماد حقيقت تمام انسان، تمام زن و تمام نسخۀ انسانيت و افتخاري براي خاندان وحي عنوان کرد.

حجت الاسلام حسين نژاديان با بيان اينکه حضرت زهرا (س) رسواگر ظالمان به حق ولايت و بيت المال و غاصبان بود، مشي سياسي آن حضرت را، مشيي آگاهانه توأم با بينش، بصيرت، اعتراض و بي اعتنايي به دستگاه رهبري غاصب دانست.

وي با اشاره به همزمان بودن ايام فاطميه و ايام نوروز، خواستار برگزاري مراسمات باشکوه سوگواري شهادت ايشان و حفظ حرمت در مراسمات نوروز و ديد و بازديدها شد.

خطيب جمعۀ شهر بروجن در ادامه با اشاره به سالروز تشکيل بنياد مستضعفان و جانبازان به فرمان امام خميني (ره) در سال ۵۷ به منظور شناسايي و ضبط اموال مصادره شده توسط رژيم پهلوي و کارگزاران آنها، گفت: اميدواريم اين بنياد که از يادگارهاي حضرت امام (ره) مي باشد، در انجام فعاليت هاي امدادي و عام المنفعۀ خود بيش از پيش حمايت از قشر محروم و مستضعف کشور را در دستور کار خود قرار دهد.

حجت الاسلام حسين نژاديان با توجه به روز امور تربيتي و تربيت اسلامي، با اشاره به اينکه متأسفانه بعضي ها به لحاظ آموزه ها و تربيت اسلامي آن طور که خواست امام راحل (ره) و مقام معظم رهبري بوده، عمل نکرده اند، گفت: اين عرصه از کارهاي بسيار حساس است و برنامه ريزي در آن بايد بر اساس اعتقاد، دانش و تجربۀ لازم باشد چرا که در آموزه هاي وحياني و روايي ما، بُعد تهذيب مقدم و مهم تر از دانش آموزي است.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۸:۴۸

3 Feb 2020