۰
plusresetminus
استاندار چهارمحال و بختیاری در اعتراض به عملکرد غیرقابل قبول بانک های عامل در یک هفته اخیر در پرداخت تسهیلات در حوزه اقتصاد مقاومتی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی حاضر نشد و اعلام کرد: اگر این روند تا هفته آینده ادامه داشته باشد و اصلاح نشود، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان لغو می شود.
غیبت استاندار درستاد فرماندهی اقتصادمقاومتی به نشانه اعتراض/بانک‌ها به تعهداتشان عمل نکنند ستادفرماندهی اقتصادمقاوتی دراستان منحل می شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ عمل نکردن بانک ها به تعهداتشان و عملکرد غیرقابل قبول آن ها در هفته‌ای که گذشت اعترض استاندار چهارمحال و بختیاری را به دنبال داشت و با غیبت وی در سی‌امین جلسه ستاد فراندهی اقتصاد مقاومتی در این استان همراه بود.

سیامک سلیمانی دشتکی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری که به عنوان نماینده استاندار در این ستاد حضور یافت اظهار کرد: استاندار این استان در اعتراض به عملکرد غیرقابل قبول بانک های عامل در یک هفته اخیر در پرداخت تسهیلات در حوزه اقتصاد مقاومتی در این جلسه حضور پیدا نکرد.

وی با اشاره به اعلام استاندار در خصوص اینکه اگر این روند تا هفته آینده ادامه داشته باشد و اصلاح نشود، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری لغو خواهد شد اضافه کرد: در این صورت گزارش عملکرد مدیران بانک های عامل این استان به مسئولان ملی اعلام می شود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: اعتقاد استاندار چهارمحال و بختیاری بر این است که مدیران عامل بانک های استان به تعهداتی که در جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی قبول می کنند متعهد باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری از مهلت مدیران بانک های عامل این استان تا روز سه شنبه آینده نسبت به ایجاد تحول در پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی و ثبت آن در سامانه بهینیاب خبر داد و افزود: به همین منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری باید نسبت به عنوان دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان نسبت به جمع بندی عملکرد مدیران بانکی این استان اقدام کند.

سلیمانی یادآور شد: مهم‌ترین اولویت کاری برای مدیران بانکی این استان تسریع در ارتقای جایگاه چهارمحال و بختیاری در روند پرداخت تسهیلات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی است که در هفته آینده باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری موفق به کسب رتبه نخست در سطح کشور به خاطر حضور استاندار در جلسات استانی شده است ادامه داد: این ستاد در برگزاری تعداد جلسات هم رتبه چهارم کشوری را کسب کرده است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۹:۰۹

14 Jan 2020