۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۳۷۶۱۸
معاون وزير راه در سفر به بروجن:

بيمارستان بروجن تا ارديبهشت 97 به بهره برداري مي رسد

معاون وزير راه و شهر سازي از تجهيز و راه اندازي بيمارستان 239 تختخوابي شهر بروجن تا پايان ارديبهشت سال 97 خبر داد.
بيمارستان بروجن تا ارديبهشت 97 به بهره برداري مي رسد
به گزارش جهانبین نیوز، محمدجعفر عليزاده معاون وزير راه و شهرسازي و مديرعامل سازمان مجري ساختمان ها و تاسيسات دولتي و عمومي کشور در حاشيه بازديد از بيمارستان بروجن به خبر نگار کلار، گفت: اين پروژه در زميني به مساحت ۳.۹ هکتار بيش از ۹۵ درصد پيشرفت فيزيکي دارد.

عليزاده از تجهيز و راه اندازي بيمارستان ۲۳۹ تختخوابي اين شهر تا پايان ارديبهشت سال ۹۷ خبر داد و گفت: بيمارستان بروجن در پنج طبقه در حال ساخت است.

معاون وزير راه و شهر سازي اضافه کرد: ارائه خدمات پزشکي اين واحد بزرگ درماني در سطح استانداردهاي تعريف شده وزارت بهداشت و درمان است.

دکتر ارسلان خالدي فر رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد هم گفت: بيمارستان بروجن داراي بخش هاي بستري داخلي، بستري زنان و زايمان، بستري جراحي، بستري کودکان، اورژانس، ICU ،CCU ،PCCU و NICU است.

معاون وزير راه و شهر سازي افزود: ۴۰ درصد از تجهيرات مورد نياز اين بيمارستان خريداري شده و مابقي تا پايان بهره برداري تست و نصب خواهد شد.

دکتر خديجه ربيعي نماينده شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي هم از پيگيري ها به منظور استقرار دستگاه MRI در اين مرکز بزرگ درماني خبر داد.

گفتني است ساخت بيمارستان ۲۲۰ تختخوابي بروجن با ظرفيت ارائه خدمت ۲۳۶ تخت بيمارستاني از سال ۸۷ آغاز شده و با بهره برداري از اين بيمارستان زمينه ي پذيرش و ارائه ي خدمات پزشکي به ۲۴۰ بيمار به صورت همزمان فراهم خواهد شد.


انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۱:۴۵

1 Feb 2020