۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۳۱۹۴۸

اعزام تيم بسيج جامعه پزشکي لردگان به منطقه پشتکوه فلارد

مسئول کانون بسيج جامعه پزشکي شهرستان لردگان از اعزام تيم هاي رايگان بهداشتي، درماني و آموزشي به روستاي ده کهنه امامزاده حسن در پشتکوه فلارد خبرداد.
اعزام تيم بسيج جامعه پزشکي لردگان به منطقه پشتکوه فلارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛  اسماعيل فتاح پور بارزي با اعلام اين خبر گفت: بمناسبت هفته مقدس بسيج و خدمت رساني به مناطق محروم تيم هاي رايگان بهداشتي، درماني و آموزشي متشکل از پزشک عمومي، بهداشتکار دهان و دندان، کارشناسان ماماي، مبارزه، محيط، دارو و درمان، فرهنگي و آموزشي و... به روستاي ده کهنه امامزاده حسن پشتکوه در بخش فلارد اعزام شد.

وي هدف از اعزام  اين گروه ها را  خدمت رساني رايگان به اهالي مناطق محروم برشمرد و بیان داشت: همت و روحيه  ايثارگري دوران دفاع مقدس، در وجود اعضاي تيم نهادينه شده است.

مسئول کانون بسيج جامعه پزشکي شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان افزود: در اين ماموريت ۲۳۰ نفر توسط پزشک عمومي، ۳۰نفر توسط کارشناسان مامايي تعداد ۱۱۰ نفر به دندان پزشکي، 80 نفر به غربالگري قند و فشار خون مراجمعه نمودند و آموزش هاي فرهنگي و بهداشتي به بيش از ۱۰۰ نفر در حوزه هاي فرهنگ خود مراقبتي و... ارائه گرديد.

فتاح پور بيان داشت: در راستاي خدمت بيشتر به محرومان منطقه ۲۰ سبد غذايي رايگان بين مادران باردار واجد شرايط توزيع شد.

وي کل هزينه هاي اين طرح را يکصد و۲۰ميليون ريال برآورد کرد.

گفتني است روستاي ده کهنه در پشتکوه بخش فلارد از توابع شهرستان لردگان در ۶۰ کيلومتري لردگان مرکز شهرستان و 220 کيلومتري شهرکرد مرکز استان واقع شده است.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۷:۰۱

31 Dec 2019