۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۴۰۱۴۶
امام جمعه موقت لردگان:

مسئولان در برابر مردم مسئولیت پذیر باشند

امام جمعه موقت لردگان، حفظ ارزش های اسلامی را وظیفه سنگین و خطیر در جامعه برشمرد و گفت: امروز مسئول هستیم و باید پاسخگوی عملکرد مدیریتی خود به مردم باشیم.
مسئولان در برابر مردم مسئولیت پذیر باشند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین قاسم‌پور امام جمعه موقت لردگان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه لردگان، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، با توصیف واقعه غدیر به درس‌ها و پیام این روز مهم اشاره کرد و گفت: پیام بزرگ غدیر معرفی الگوی حکومت اسلامی برای ادامه راه انبیاء الهی است.

وی با تأکید بر اینکه درس جاودانه غدیر ولایت‌مداری است، گفت: زنده نگه‌داشتن غدیر یعنی تمسک به ولایت علی (ع) است.

قاسم‌پور، غدیر را دفاع از ولایت و امامت در هر شرایطی توصیف کرد و گفت: از مردم و مسئولان می‌خواهیم جشن غدیر را باشکوه هرچه‌تمام‌تر برگزار کنند.

امام جمعه موقت لردگان در ادامه با اشاره به هفته دولت افزود: هفته اول شهریورماه، به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و شهید حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدجواد باهنر (نخست وزیر) هفته دولت نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه نام شهدای بزرگ رجایی و باهنر یادآور فضایل بزرگی مثل بصیرت، دشمن شناسی، ولایت‌مداری، تلاش، استقامت، بردباری در سختی‌ ها، ساده‌زیستی، مسئولیت‌ پذیری در لحظات بحرانی، دوری از تجمل‌گرایی، عمل، توجه به دردهای جامعه است، ادامه داد: این شهدای گرانقدر در دوره ای بحرانی تمام تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب انجام دادند و آنچه یاد و خاطره این دو عزیز سرافراز را برای همیشه بر ذهن ها حک کرد خدمت خالصانه و صادقانه آن ها بود.

امام جمعه موقت لردگان با تاکید بر پیروی از سیره شهیدان رجایی و باهنر از مسئولان خواست تا برابر مردم مسئولیت پذیر باشند.

وی، حفظ ارزش های اسلامی را وظیفه سنگین و خطیر در جامعه برشمرد و گفت: امروز مسئول هستیم و باید پاسخگوی عملکرد مدیریتی خود به مردم باشیم.

انتهای پیام1026ج /630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۸:۲۲

27 Dec 2019