۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۲۷۸۲۶
با وجود برف زیاد بیش از 500 نهال در کوهرنگ غرس شد

همزمان با هفته منابع طبيعي صورت گرفت

رئيس حفاظت محيط زيست کوهرنگ گفت: به مناسبت گراميداشت هفته منابع طبيعي و در راستاي احياء و حفاظت از اين سرمايه‌ي ملي در مدارس و اراضي ملي شهرستان کوهرنگ اقدام به غرس بيش از 500 نهال شد.
همزمان با هفته منابع طبيعي صورت گرفت
به گزارش جهانبین نیوز، ارسلان رحيمي رئيس حفاظت محيط زيست در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر، اظهار کرد: به مناسبت گراميداشت هفته منابع طبيعي و در راستاي احياء و حفاظت از اين سرمايه‌ ملي در مدارس و اراضي ملي شهرستان کوهرنگ اقدام به غرس بيش از 500 نهال شد.
 
رئيس حفاظت محيط زيست کوهرنگ عنوان کرد: در راستاي اجراي طرح ملي هر مدرسه يک نهالستان، دانش‌آموزان مدارس شهرستان کوهرنگ اقدام به توليد نهال کردند.
 
وي از کاشت 500 نهال توسط دانش‌آموزان شهرستان کوهرنگ، خبر داد و گفت: در راستاي ترويج فرهنگ حفظ و صيانت از منابع طبيعي در بين نسل جوان، از دانش‌‌آموزان فعال در اين حوزه تقدير شد.
 
وي گفت: در راستاي ترويج فرهنگ احياء و حفاظت از منابع طبيعي و جلب مشارکت مردم در اين امر مهم، چهار برنامه شاخص فرهنگي زيست محيطي در شهرستان کوهرنگ اجرا شد.
 
رحيمي برگزاري همايش "محيط زيست بدون مرز" را از ديگر برنامه‌هاي اجرايي به مناسبت هفته منابع طبيعي در شهرستان کوهرنگ برشمرد و افزود: اين همايش باحضور سازمان‌هاي مردم‌نهاد محيط زيست برگزار و شرکت‌‌کنندگان آموزش‌هاي لازم را فرا گرفتند.
 
وي غرس نهال بلوط در جنگل‌هاي بلوط بخش بازفت را از ديگر برنامه‌هاي اجرايي در هفته منابع طبيعي در شهرستان کوهرنگ برشمرد و تصريح کرد: با همکاري بخشداري و شهرداري بازفت نهال‌هاي بلوط در حاشيه جنگل‌هاي اين بخش کاشته شد. 
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۲:۳۰

15 Jan 2020