۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۳۶۵۵۶
فرماندار شهرستان اردل:

امروز ايران اسلامي حرف اول را در خاورميانه مي زند

محمد نوذري گفت:امروز هر موضوعي در منطقه خاورميانه اتفاق مي افتد بدون نقش سياسي ايران به نتيجه نمي رسد که اين نشان از اقتدار ملت سرافراز ايران اسلامي است.
امروز ايران اسلامي حرف اول را در خاورميانه مي زند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در آيين صبحگاه مشترک نيروهاي مسلح در محل ستاد فرماندهي نيروي انتظامي شهرستان اردل اظهارکرد:پليس و نيروي انتظامي توانسته است در سايه مجاهدت و ايثار، جايگاه والايي در ميان مردم داشته باشد.

نوذري با تقدير از فعاليت هاي نيروي انتظامي در حوزه نظم و انضباط اجتماعي و امنيت در جامعه، آن را مرهون تبعيت از منويات رهبري و همراهي با سياست هاي دولت دانست.

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اقتدار ايران اسلامي در دنيا و به خصوص در منطقه خاورميانه گفت: امروز هر موضوعي در منطقه خاورميانه اتفاق مي افتد بدون نقش سياسي ايران به نتيجه نمي رسد که اين نشان از اقتدار ملت سرافراز ايران اسلامي است.

نوذري با اشاره به تقديم ۳۰۰ هزار شهيد در دوران جنگ تحميلي عراق عيله ايران اظهار داشت: همه مي دانيم که اين حکومت به سادگي به دست نيامده است و براي ماندگاري آن رزمندگان زيادي جان خود را فدا کردند لذا بايد جوابگوي خون اين شهدا باشيم.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۷:۰۵

2 Jan 2020