۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱
کد مطلب : ۱۶۴۸۶

استکبار جهانی متشکل از مثلث شوم غربی، عربی و عبری است

در ضلع غربی آمریکا و اسرائیل، در ضلع عربی عربستان و در ضلع عبری خود رژیم صهیونیستی قرار دارد.
استکبار جهانی متشکل از مثلث شوم غربی، عربی و عبری است
به گزارش جهانبین به نقل از کلار حجت الاسلام کیوانی، از مبلغین حوزه علمیه قم که در جمع راهپیمایان بروجن سخن می گفت، استکبار جهانی را متشکل از مثلث شوم غربی، عربی و عبری دانست و تصریح کرد: در ضلع غربی آمریکا و اسرائیل، در ضلع عربی عربستان و در ضلع عبری خود رژیم صهیونیستی قرار دارد.

وی در تشریح این که استکبار حتی به ملت خویش هم رحم نمی کند خاطر نشان کرد: برای تست شیمیایی حتی مناطق خودشان را هم بمباران می کنند و د رعملی دیگر جهت انجام تحقیقات درساوانا پشه حامل ویروس تب زرد را انتشار می دهند.

کیوانی مهمترین خصوصیت جبهه اسلامی و مقاومت را پایبند بودن به عهد و پیمان خویش دانست و گفت: استکبار در نقطه ضعف قرار دارد و جبهه مقاومت در اوج اقتدار است.

وی به اوضاع آشفته کشور عربستان اشاره کرد و افزود: دولت فعلی عربستان با همکاری ابن وحد و خاندان سعودی نزدیک به ۸۰ سال است که تشکیل شده و به شدت دین ستیز است .

کیوانی با بیان این که سران عربستان در دنیا به فساد و فحشا معروفند بیان کرد: حدود شش هزار شاهزاده عربستان در فهرست ثروتمندترین افراد جهان هستند و این در حالی است که زندگی توده های مردم در این کشور رقت بار است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۸:۳۴

5 Jan 2020