۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
کد مطلب : ۲۶۴۷۶
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری طی پیامی

اقدام وحشیانه آل‌سعود را در اعدام رهبر شیعیان عربستان محکوم کرد

در پی اقدام جنایت‌کارانه آل‌سعود و اعدام شیخ شیعه نمرباقرالنمر رهبر شیعیان عربستان، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در پیامی این اقدام را محکوم کردند
اقدام وحشیانه آل‌سعود را در اعدام رهبر شیعیان عربستان محکوم کرد
به گزارش جهانبین نیوز در پی اقدام جنایت‌کارانه آل‌سعود و اعدام شیخ شیعه نمرباقرالنمر رهبر شیعیان عربستان، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در پیامی این اقدام را محکوم کردند که متن ین پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌

«وَلاَ تَقُولُواْ لِمَنْ يُقْتَلُ فِي سَبيلِ اللّهِ أَمْوَاتٌا»

خبر تأسف‌بار اعدام آیة الله مجاهد شیخ نمرباقرالنّمر توسط حکومت خبیث آل‌سعود جهان اسلام را داغدار کرد. شهادت این روحانی عالی‌قدر که سخنی جز اجرای عدالت نداشت و حتی از مبارزه مسلّحانه هم پرهیز داشت و تنها از طریق منطق و راه‌های مسالمت‌آمیز درپی احقاق حق بود پرده‌ای دیگر از چهره خشن و بی‌منطق و داعش‌پرور آل‌سعود را برملا کرد. آل‌سعود و اربابان مستکبر او بدانند این روش مهر ختم بر پرونده عمر آنها را سرعت بخشیده و بیداری هرچه بیشتر جهان اسلام و جهان بشری را درپی خواهد داشت. از دولت‌مردان و دستگاه دیپلماسی کشورمان می‌خواهیم که اقدامات لازم را بدون هرگونه ملاحظه داشته باشند و اجازه داده نشود بیش از این شاهد جنایات این رژیم خبیث باشیم. أمّت اسلامی و مردم عزیز ایران اسلامی هنوز داغدار جان‌باختگان مظلوم منی هستند که دوباره شاهد این جنایت عظیم هستیم.

به‌امید نابودی هرچه زودتر ظلم و کفر و شرک و نفاق.

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکردمحمدعلی نکونام

۱۲ دی‌ماه 1394

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۳۰:۰۰

30 Dec 2019