۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۲۸۱۵۹
سرلشکر رضایی در مراسم بزرگداشت صیاد شیرازی:

آمریکا خلاف برجام عمل می‌کند و صلاحیت مذاکره درباره موشک‌های ایران را ندارد/ اعراب وارد بازی آمریکا نشوند/ صبر ایران حدی دارد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکایی‌ها تا الان خلاف برجام عمل کردند و صلاحیت صحبت و مذاکره در خصوص مسایل منطقه و موشک‌های ایران را ندارند.
آمریکا خلاف برجام عمل می‌کند و صلاحیت مذاکره درباره موشک‌های ایران را ندارد/ اعراب وارد بازی آمریکا نشوند/ صبر ایران حدی دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز طی سخنانی در مراسم بزرگداست شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در ستاد کل نیروهای مسلح، اظهار داشت: ملت ایران مردمانی نجیب هستند و ما به دشمنان توصیه می کنیم با دم شیر بازی نکنند.

وی در جواب افرادی که می گویند چرا بعد از خرمشهر، جنگ ادامه پیدا کرد گفت: این روشنفکران غرب زده بدانند جنگ ادامه پیدا کرد تا آنها امروز در آرامش و امنیت باشند.

رضایی خاطرنشان کرد: کسانی که می گویند آمریکا قصد حمله به ایران را نداشت، خاطرات مسئولان آمریکایی را بخوانند تا بدانند آمادگی دفاعی و موشکی ایران مانع از این حمله شد.

فرمانده سپاه در سالهای دفاع مقدس با اشاره به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا درخصوص آمادگی برای مذاکره موشکی با ایران افزود: آنها که تا الان هم خلاف برجام عمل کردند و صلاحیت صحبت و مذاکره در خصوص مسایل منطقه و موشک های ایران را ندارند و توانمندی دفاعی و موشکی ما هم قابل مذاکره نیست.

رضایی ادامه داد: آمریکا خودش عامل ناامنی در منطقه است و مسئولین ما هم از زمان بنی صدر تا الان ۴ بار آنها را تست کرده اند.

وی با بیان اینکه مسئولین ما در تلاش هستند تا آمریکا را مجبور کنند به تعهدات خود عمل کنند، گفت: ملت ایران صبری دارند و به اعراب هم توصیه می کنیم وارد بازی آمریکا نشوند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۴:۲۱

5 Jan 2020