۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۲۸۲۴۹
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان چهارمحال و بختیاری:

سینمای کودک در شهرکرد راه اندازی می شود

مدیر کل کانون استان چهارمحال و بختیاری از راه اندازی و مناسب سازی سینمای کودک و نوجوان در دو سطح مخاطبین آزاد و دانش آموزان مدارس خبر داد.
سینمای کودک در شهرکرد راه اندازی می شود
فرزاد رحیمی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری ذر گفت و گو با جهانبین نیوز از راه اندازی و مناسب سازی سینمای کودک و نوجوان در شهرکرد خبر داد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، راه اندازی و پخش فیلم های کودک و نوجوان را از برنامه های پیش بینی در سال ۹۵ عنوان کرد و تصریح کرد: سینمای کودک و نوجوان در شهرکرد در دو سطح مخاطبین آزاد و دانش آموزان مدارس برگزار خواهد شد.

رحیمی ضمن تاکید بر توزیع عادلانه امکانات در کانون به توسعه ی پایگاه فروش تولیدات فرهنگی، هنری کانون در مدارس و فروشگاههای سراسر استان خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم  کلیه ی کودکان و نوجوانان استان از فعالیت های کانون گسترش کتابخانه سیار روستایی و توسعه ی مراکز ثابت کانون با مشارکت نهاد های مردمی و شهر ها بهره مند شوند.

وی سیستمی کردن بخش انبار، فرم تکریم ارباب رجوع، پیش بینی تمهیدات لازم جهت راه اندازی و فعال سازی کانون زبان ایران در شهرستانهای مختلف، سلامت اداری و تهیه ی فرم ارزشیابی را از برنامه های پیش بینی شده در سال 95 مطرح نمود.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۵:۴۷

26 Dec 2019