۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۲۸۱۹۵
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

موفقيت سازمان جهادکشاورزي در مهار و کاهش قيمت محصولات شب عيد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از برگزاري يکصدو هفتمين جلسه کميسيون تنظيم بازار استان با حضور جناب آقاي سليماني استاندار محترم، رئيس سازمان جهادکشاورزي و دبير ستاد تنظيم بازار و ديگر مسئولين ،خبرداد
موفقيت سازمان جهادکشاورزي در مهار و کاهش قيمت محصولات شب عيد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر،  ذبیح‌اله غریب رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به مقايسه آمار توليدات و نرخ محصولات در بازار استان و استان‌هاي همجوار، موفقيت قابل توجهي در مهار و کاهش قيمت‌ها و توزيع محصولات داشته‌ايم.

 غريب تصریح کرد: در روزهاي منتهي به نوروز و هم در تعطيلات نوروزي آرامش نسبي بر بازار حاکم بود؛ ضمن اينکه محصولات به ويژه مرغ و ميوه به وفور در اختيار شهروندان قرار داشت.

وي با اشاره به اينکه پروتئين و به ويژه مرغ يکي از نيازهاي اساسي و اقلام پرمصرف شهروندان است، گفت: در اين خصوص ۲۵ درصد افزايش جوجه‌ريزي و ۳۵ درصد افزايش کشتار مرغ داشتيم؛ ضمن اينکه قيمت مرغ در بازار استان نسبت به استان‌هاي هم‌جوار به طور قابل توجهي ارزان‌تر بود.

غریب، همچنين در خصوص ميوه مورد نياز عنوان کرد: با همکاري سازمان صنعت معدن تجارت و اتاق اصناف و بازار استان توانستيم شرايط مطلوبي را در استان فراهم کنيم تا ميوه شهروندان با قيمت مناسب و مکفي توزيع شود.

دبير ستاد تنظيم بازار استان همچنين اظهار کرد: ارزيابي ما اين است که همکاري و واگذاري به بخش خصوصي و همراهي اصناف مي‌تواند آرامش و ثبات بيشتري در بازار ايجاد نمايد.

رئيس سازمان جهادکشاورزي استان گفت: افق ديد سازمان جهاد کشاورزي در سال ۱۳۹۵ توجه به توليد داخلي استان و حمايت بيشتر از توليدات کشاورزان استان است، در اين راستا بهتر است از ظرفيت‌هاي بخش خصوصي در عرضه و توزيع محصولات از بنگاه‌هاي اقتصادي موجود در استان استفاده نماييم؛ چراکه اين ظرفيت‌ها مي‌تواند شرايط بهتري را در رونق کسب و کار و اقتصاد استان به وجود بياورد.

انتهای پیام1026ج/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۰:۳۳

26 Dec 2019