۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۳۹۶۲۵
کارشناس مسائل سياسي:

شهداي هفتم تير با همه هستي خود از امام جامعه دفاع کردند/شهادت بهترین هدیه خدا برای شهید بهشتی بود

کارشناس مسائل سياسي گفت: شهداي هفتم تير با همه هستي خود از امام جامعه دفاع کردند، شهيد بهشتي عالم رباني بود که مظلومانه با همه مسئوليتي که جامعه و کشور بر عهده داشت در راه دفاع از ولايت به شهادت رسيد.
شهداي هفتم تير با همه هستي خود از امام جامعه دفاع کردند/شهادت بهترین هدیه خدا برای شهید بهشتی بود
سجاد شهراني کارشناس مسائل سیاسی، در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز، با اشاره به مقام شهید بهشتی اظهار داشت: امام خميني (ره) در توصيف شهيد بهشتي فرمودند؛ "شهيد بهشتي يک‌تنه يک امت بود".

وي در ادامه با بيان اين‌که شهدا از بهترين دارايي خود که همانا جان شيرين‌شان بود گذشتند، افزود: شهيدان جانشان را با خدا معامله کردند و در مقابل به درجه شهادت نائل آمدند؛ که اين مقام نزد خداوند بسيار والا و ارزشمند است.

شهرانی تصريح کرد: در روز هفتم تيرماه سال 1360 تعداد بسياري از مسئولان عالي‌رتبه و تأثيرگذار نظام و انقلاب به دست ايادي استکبار به شهادت رسيدند که مهم‌ترين آن‌ها ترور و شهادت شهيد بهشتي و 72 تن از ياران امام (ره) بود.

وي با اشاره به تاريخ انقلاب اسلامي، افزود: در هفتم تيرماه سال 60 در يک‌ لحظه بسياري از سران نظام از دست رفتند و اين مصيبت براي ملت ما تحميل شد و اگر تدابير امام راحل (ره) نبود انقلاب نوپا در همان ابتدا از حرکت بازمي‌ايستاد، امام بعد از شهادت شهيد بهشتي و 72 نفر از سران نظام، اعلام کرد ما از اين ترورها نمي‌ترسيم و از حرکت بازنخواهيم ايستاد، چراکه اسلام فرزندان بسياري همچون شهيد بهشتي را تربيت‌کرده است.
 
اين کارشناس مسائل سياسي در ادامه بابيان اينکه‌ شهداي هفتم تير، حلقه اتصال انسانيت در عصر معاصر بودند، افزود: اين شهدا دنباله‌روي ولايت بودند و بايد مي‌سوختند که کربلاي ايران در عصر ما را رقم بزنند و شهادت بهترين هديه‌اي بود که خدا به آن‌ها عطا کرد و مستحق اين هديه بودند.

شهرانی با تأکيد بر اينکه شهداي هفتم تير با همه هستي خود از امام جامعه دفاع کردند، گفت: شهيد بهشتي عالم رباني بود که مظلومانه با همه مسئوليتي که جامعه و کشور بر عهده داشت در راه دفاع از ولايت به شهادت رسيد.

منافقان از گروه تکفيري داعش خطرناک‌تر و جنايتکارتر هستند

وي به مظلوميت شهيد بهشتي اشاره کرد و افزود: شهيد بهشتي تابع امر امام خميني (ره) بود و يکي از بهترين ياران آن حضرت و در راه اسلام شهيد شد.

این کارشناس مسائل سیاسی با تأکيد بر اين‌که هدف اصلي منافقين رسيدن به قدرت تحت هر شرايطي است، گفت: منافقين هم‌اکنون هم به دنبال قدرت هستند، چه جنايت‌هايي در عراق، يمن، سوريه و... کردند، درواقع منافقين از گروه تکفيري داعش خطرناک‌تر و جنايتکارتر هستند.

وي در ادامه گفت: منافقين از هدف اصلي خود که فروپاشي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است دست برنداشته‌اند و حاضر هستند کل کشور را به خاک و خون بکشند تا به قدرت برسند، اما در سايه امنيت کشور، هوشياري دستگاه‌هاي انتظامي، اطلاعاتي و ملت ايران هيچ غلطي نمي‌توانند انجام دهند.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۶:۵۸

27 Dec 2019