۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۲۹۶۳۵
نماینده شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛

لزوم رفع معضلات عدیده شهرسازی در شهرکرد

نماینده شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در مرکز این استان معضلات شهرسازی عدیده‌ای وجود دارد و نیاز است که هرچه سریع‌تر این مشکلات مرتفع شوند.
لزوم رفع معضلات عدیده شهرسازی در شهرکرد
اردشیر نوریان نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری در توسعه زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در حوزه گردشگری مشکلات زیادی دارد.

وی با بیان اینکه درحال‌حاضر بیشتر برنامه‌های استان به سمت گردشگری سوق پیدا کرده است یادآور شد: متاسفانه در مرکز این استان معضلات شهرسازی عدیده‌ای وجود دارد و نیاز است که هرچه سریع‌تر این مشکلات مرتفع شوند.

نوریان طرح ویژه اراضی دانشگاه را که مدت‌ها در دبیرخانه شورای عالی معطل مانده است را یکی از معضلات مرکز استان عنوان و خاطرنشان کرد: زمین‌هایی که در ورودی‌های غربی و شرقی شهرکرد قرار گرفته‌اند وضعیت مناسبی ندارند و ما از دستگاه‌های سیاست‌گذار خواستار آنیم که از شهرداری و شورای شهر شهرکرد برای رفع این مشکل کمک کنند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در ادامه بیان داشت: اجرای پروژه باغ‌شهر فرخشهر بسیار کند است و باید برای تسریع در انجام آن اقدام شود.

وی جاده ایذه یا جاده کارون چهار را یکی از نیازهای اصلی چهارمحال و بختیاری عنوان و اضافه کرد: باید برای اتصال انتهای خیابان کاشانی به رینگ کمربندی شمال اقدام شود و به این طریق در کمی از بار ترافیکی سطح شهر کاسته شود.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان تاکید کرد: راه‌آهن را برای در مسیر توسعه قرار گرفتن این استان لازم و ضروری است افزود: اعتقاد بنده بر این است که این پروژه باید به شکل ابتدایی خود بازگردد و با این ترتیب هفت شهرستان از مجموع ۹ شهرستان این استان در مسیر آن قرار گیرند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۵:۳۲

26 Dec 2019