۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۲۸۰۰۵

ماشين صفر کيلومتري که قبل از سوار شدن راننده و سرنشينان خراب شد

نمايندگي‌‌هاي خدمات پس از فروش خودروسازان روزانه شاهد مراجعه مشتريان خودروهاي صفر کيلومتر هستند،ردر حالي‌که با گذشت ۴۶ سال از عمر صنعت خودروسازي هنوز خريد مطمئن از غول‌هاي خودروساز ايراني آروزست.
ماشين صفر کيلومتري که قبل از سوار شدن راننده و سرنشينان خراب شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ۴۶ سال از عمر صنعت خودروسازي در ايران مي‌گذرد اما با وجود حمايت‌هاي بي‌چون و چراي دولت‌ها از اين صنعت که عمدتا نير به بهانه حفظ اشتغال،صورت گرفته توسعه و بازدهي مورد انتظار مشاهده نمي‌شود. اين در حالي است که در صنايع خودروسازي دنيا که همزمان با ايران شروع کرده‌اند، پيشرفت‌هاي قابل ملاحظه‌اي به چشم مي‌خورد.

خدمات پس از فروش خودروسازان طي ساليان گذشته دغدغه جدي مشتريان دو غول خودروسازي کشور بوده است و دست بر قضا طي سال‌هاي اخير و به بهانه‌هاي مختلف مانند تحريم صنايع خودروسازي با صعود توامان قيمت‌ها و نزول کيفيت مواجه شده‌اند.

بنابراين، دو غول خودروسازي ايران يعني ايران خودرو و سايپا با توليد مدل‌هاي مونتاژي نه تنها به سمت افزايش کيفي متناسب به شيب افزايش قيمت نرفتند،که با تغييراتي جزئي از شکل ظاهري بدنه گرفته تا چراغ‌ها و غيره مدل‌هاي بي‌کيفيتي را روانه بازار کرده‌اند که داستان‌هاي خود را دارند.

اين روزها علاوه‌بر نارضايتي از قيمت‌هاي نجومي خودرو در بازار با وجود رکود سنگين حاکم بر بازار، نارضايتي‌هاي از کيفيت خودروهاي صفر به مشکل حادي تبديل شده است تا جايي که خودروهاي صفر به محض ترخيص مستقيم به نمايندگي‌ها مراجعه مي‌کنند.

با بررسي‌هايي که از خريداران بازار خودروهاي صفر کيلومتر انجام شد، تقريبا تمام خودروهاي صفر کيلومتر خريداري شده، داراي اشکالات و ايرادات فني بسيار از رگلاژ درب‌ها گرفته تا گيربکس دنده‌ها هستند، که اين اقدام باعث ایجاد دغدغه‌هايی براي خريداران شده است که اين يک معضل براي مشتريان است.

 در اين  ايام يکي از خريداران خودرو رانا  به اميد روزهاي خوب و گذراندن ايام تعطيلات نوروز خودرويي را خريداري کرد اما با گذشت کمتر از 30 روز خودرو دچار مشکل بزرگ می‌شود.

خودرو اين خريدار که آن را براي ايام عيد خريداري کرده حالا با توجه به تمام شدن  تعطيلات در ايران خودرو منتظر تعمير است ولي اين سوال است که چه کسي پاسخگوي اين مشتري است که از تعطيلات بازمانده و حالا بايد به فکر تعمير خودرو صفر خود باشد.

کارکرد خودرو 1200 کيلومتر مي‌باشد.







انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۰:۳۷

13 Jan 2020