۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۳۱۸۶۷
در چهار محال و بختياري:

پاسخي که سازمان بازرسي در خصوص جابه جايي درختان منطقه مهدي آباد داد

يکي از مسئولين بازرسي استان چهار محال و بختياري در پاسخ گزارش هم اکنون نيازمند ياري سبزتان هستيم گفت: سازمان بازرسي هيچ گونه کار غير قانوني انجام نداده و طبق استنادهاي موجود تمام آن محوطه در منطقه مهدي آباد متعلق به سازمان بازرسي و فضاي آموزشي است.
پاسخي که سازمان بازرسي در خصوص جابه جايي درختان منطقه مهدي آباد داد
به گزارش جهانبین نیوز ؛  يکي از مسئولين بازرسي استان چهار محال و بختياري در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر در خصوص گزارش منتشر شده هم اکنون نيازمند ياري سبزتان هستيم اظهار کرد: قسمتي که در مهدي آباد به عنوان فضاي سبز از آن استفاده شده بود، فضاي سبز نبوده و فضاي اداري آموزشي است .

وي تصريح کرد : طبق راي قبلي صادر شده از مراجع قضايي شعبه ۶ دادگستري استان فضاي سبز محکوم به کار غير قانوني شده و با توجه به طرح تفصيلي منطقه اين ناحيه در کل مجموعه اداري و آموزشي است.

وي اذعان داشت : قسمت کوچکي از اين منطقه متعلق به فضاي سبز است و بقيه آن فضاي آموزشي دبستان و کودکستان و ساختمان اداري است.

وي بيان داشت: بر اساس مصوبه کمسيون ماده ۵ مورخ ۹۵/۸/۱۱ قطعه زميني با کار بري مذهبي به اداري تغيير کاربري شده و مقرر گرديده که قطعه زمين براي مکان مذهبي در کنار بلوار ۴۰ متري جانمايي گردد.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۱:۳۷

28 Dec 2019